Canals

Calia fer-ho

Kia no podia renunciar a instal·lar el motor 2.2 turbodièsel en el seu monovolum de gran format. Els beneficis respecte de l'anterior 2.9, que ja tenia els seus anys, són evidents en tots els sentits

Kia ha actualitzat el que durant força temps ha estat un dels monovolums de set places més ben considerats pel públic. Un exercici necessari si tenim en compte que aquesta segona generació del Carnival ja té cinc anys de vida. Kia ha limitat al mínim els retocs estètics –calandra frontal, inclinació del capó i altres petits detalls– i ha anat més per feina en l'apartat motriu, esborrant del mapa tot el que hi havia i incorporant el motor 2.2 turbodièsel present també en el Sorento i el Hyundai Santa Fe. Si considerem que l'anterior propulsor 2.9 turbodièsel datava del 2002, és obvi que els guanys hi són. El 2.2 CRDi és més potent, té una millor entrega de parell i mou amb soltesa les dues tones del Carnival, alhora que acústicament i en vibracions és més discret, gasta menys gasoil i, per tant, també contamina menys.

El Kia Carnival està disponible en versions Active i Emotion (35.705 euros), amb set places i portes posteriors corredisses. I també hi ha una variant d'aquesta última amb canvi automàtic (37.555 euros), totes amb set anys de garantia.

MOTOR: 2.199 cc. 4 cilindres/16 V. Injecció directa i turbo de geometria variable. POTÈNCIA: 197 CV a 3.800 rpm. PARELL: 421 Nm a 1.800 rpm. CANVI: 6 marxes (manual o automàtic). SUSPENSIONS: McPherson/Multibraç. FRENS: Discos ventilats/Discos massissos. LLARGADA, AMPLADA I ALTURA: 4,810/1,985/1,760 m. PES: 2.000 kg. DE 0 A 100 KM/H: 11,7* segons.. CONSUM MITJÀ: 6,7* l/100 km (gasoil).. EMISSIONS DE CO2: 179* g/km. PREU: Des de 31.700 euros (Active). (*) amb canvi manual.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.