Cartellera
Oferta de cinema de l'àrea:
Cartellera a la zona d'Atzuébar
«The Book»
2024.
Espanya.
85'.
Gènere: Terror
Direcció: Bernardo Hernández.
Intèrprets: Nahia Laiz, Abdelatif Hwidar, Miguel Ramiro, Celina Giménez.
Argument: Verónica és una jove periodista que necessita trobar respostes, necessita saber per què dues de les persones més estimades van actuar de la mateixa manera, i intueix que només trobareu respostes al seu problema familiar buscant en els seus orígens. La seva investigació la condueix fins a un misteriós llibre.
Valoració crítica:
[ep]
[eb]
[eb]
[eb]
«Venom: el último baile»
2024.
EUA.
109'.
Gènere: Ciència-ficció
Direcció: Kelly Marcel.
Intèrprets: Tom Hardy, Juno Temple, Chiwetel Ejiofor, Alanna Ubach, Stephen Graham.
Argument: Eddie i Venom han de fugit. Perseguits pelr sengles mons i cada vegada més tancats, el duo es veu abocat a prendre una decisió devastadora que farà que caigui el teló sobre l'últim ball de Venom i Eddie.
Valoració crítica:
[ep]
[eb]
[eb]
[eb]
«Verano en diciembre»
2024.
Espanya.
97'.
Gènere: Comèdia
Direcció: Carolina África.
Intèrprets: Carmen Machi, Bárbara Lennie, Vicky Luengo, Beatriz Grimaldos, Lola Cordón.
Argument: Ens endinsem a la llar de Teresa, lloc que serà el punt neuràlgic on confluiran les quatre filles i la sogra, una nonagenària amb demència senil que viu sota la seva cura. Les filles coincidiran amb la seva mare i la seva àvia en una reunió familiar a casa per commemorar l'aniversari de la mort del pare.
Valoració crítica:
[ep]
[ep]
[eb]
[eb]
«Yo no soy esa»
2024.
Espanya.
95'.
Gènere: Comèdia romàntica
Direcció: Maria Ripoll.
Intèrprets: Verónica Echegui, Silma López, Ángela Molina, Daniel Grao, Adam Jezierski.
Argument: Quan Susana cau en coma a la dècada dels 90, l'últim que esperava era despertar-se de nou el 2024. Susana haurà de fer front a una societat completament aliena a la que coneixia, madurar a marxes forçades i adonar-se que ho més important no és ni l'amor romàntic, ni la popularitat: és una mateixa i ésser fidel a qui ets.
Valoració crítica:
[ep]
[ep]
[ep]
[eb]
Pàgina 2 de 2