Comunicació

TV3 aposta pels plats forts

“Continuista amb alguna novetat.” Així va definir ahir el director de TV3, Vicent Sanchis, la temporada de tardor de la cadena, presentada amb el lema Sempre endavant. Sanchis va parlar de Com si fos ahir i de Polònia, dos programes que s’han vist perillar durant l’estiu, i va mostrar la seva satisfacció perquè “gràcies a l’aportació del govern, ja els tornem a tenir aquí”. TV3 continua basant la franja matinal en l’actualitat, amb Els matins i Planta baixa, i reprèn per a l’horari de màxima audiència èxits com ara Merlí: Sapere aude, El cotxe i El foraster amb alguns canvis, així com altres apostes segures –APM?, Joc de cartes, Preguntes freqüents–, a les quals s’afegeixen novetats com ara Pop up xef, Els meus fills, El bolo i Buga buga. A més, TV3 estrenarà cinc projectes exclusivament a les xarxes, començant per la segona temporada de Bricoheroes . Sanchis espera que, a partir del gener es puguin presentar més novetats, amb el suport del Departament de Cultura.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia