Comunicació

zàping

«La pecera de Eva»

  • VÍDEO: Promocions de la sèrie

Les cadenes privades espanyoles volen potenciar els seus canals de TDT a còpia de convertir-los en «canals enrotllats», moderns, barats, juvenils. Hi caben tot tipus d'experiments. Els formats més innovadors. L'últim exemple és La pecera de Eva, que diumenge va preestrenar Tele 5, però s'emetrà regularment (serà diària) a La Siete. Potser no és un format tan revolucionari com altres, però sí que és original i innovador, almenys a l'Estat espanyol. En destaca la protagonista, Alexandra Jiménez, que mostra un somriure permanent i construeix un personatge positiu, creat per caure simpàtic (a l'estil dels principis de Blanca a Física o química). Deia que és una sèrie innovadora i ho deia no tant pel contingut (la jove i estrambòtica psicòloga que arriba a un institut d'extraradi i va rebent adolescents problemàtics a la consulta), que també, sinó sobretot pel mètode de treball: se'ns ha destacat que es basa en la improvisació. El primer dia, però, no es va notar gaire. Suposem que pel primer capítol sí que es van escriure més o menys diàlegs com cal. En tot cas, això entra dins l'experimentació (per això va a La Siete) i pot aportar frescor i espontaneïtat. I les escenes que no els surtin tan bé, doncs, ja no ens les emetran.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.