Comunicació

El CAC mostra el perill de la publicitat als menors

Una delegació del Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC) –integrada pel president, Xevi Xirgo, i per la vicepresidenta, Rosa Maria Molló– presentarà als reguladors europeus dos informes sobre els perills dels menors d’edat davant la publicitat a les plataformes d’intercanvi de vídeos i a les xarxes socials. La presentació es farà en la 55a Assemblea de la Plataforma Europea d’Autoritats Reguladores, que tindrà lloc a Anvers el 12 i 13 de maig. Els dos estudis, que recullen vídeos de YouTube, Instagram, Twitter, TikTok i Twitch, mostren com a l’entorn digital es fomenta el consum excessiu i immoderat d’aliments alts en greixos, sucre o sal, així com de begudes ensucrades, a més de productes de bellesa, roba i videojocs.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El CAC mostra el perill de la publicitat als menors

Barcelona
Carles Pérez
Conductor del programa de ràdio El Mati i la mare que el va parir

“La ràdio és un mitjà més transparent que la televisió”

Barcelona

Uns ‘Crims’ que són patrimoni nacional

Barcelona

Sanchis i Gordillo deixen de dirigir TV3 i Catalunya Ràdio

barcelona

Netflix perd un terç del seu valor a la borsa després d’anunciar una pèrdua de subscriptors

Nova York (EUA)
L’Última Hora, 16 d’abril

L’Última Hora, 16 d’abril

barcelona
L’Última Hora, 15 d’abril

L’Última Hora, 15 d’abril

girona

Independentistes impulsen una ILP per tancar TV3

barcelona

Les Illes s’implicaran en el projecte Aina perquè les màquines parlin català

barcelona