Comunicació

El CAC mostra el perill de la publicitat als menors

Una delegació del Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC) –integrada pel president, Xevi Xirgo, i per la vicepresidenta, Rosa Maria Molló– presentarà als reguladors europeus dos informes sobre els perills dels menors d’edat davant la publicitat a les plataformes d’intercanvi de vídeos i a les xarxes socials. La presentació es farà en la 55a Assemblea de la Plataforma Europea d’Autoritats Reguladores, que tindrà lloc a Anvers el 12 i 13 de maig. Els dos estudis, que recullen vídeos de YouTube, Instagram, Twitter, TikTok i Twitch, mostren com a l’entorn digital es fomenta el consum excessiu i immoderat d’aliments alts en greixos, sucre o sal, així com de begudes ensucrades, a més de productes de bellesa, roba i videojocs.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

La jutge imputa els humoristes de TV3 pel gag sobre la Verge del Rocío

BARCELONA
Música

La sueca Loreen surt com a favorita al festival d’Eurovisió

barcelona

Pas endavant de l’Eurocambra per regular la intel·ligència artificial

Barcelona

Un jutjat investiga el gag de TV3 de la Verge del Rocío per escarni als sentiments religiosos

BARCELONA
COMUNICACIÓ

Mor Juan Antonio Lozano, director de l’antic diari ‘Manresa’

Recuperem els articles diaris de Josep Maria Espinàs

GIRONA
Estat espanyol

La llibertat de premsa retrocedeix a l’Estat

Barcelona

Ramiro Oliveros, actor dels anys daurats de TVE

Lluís Bosch, periodista referent en la nàutica a Catalunya