Comunicació

‘Masterchef 10’ celebra la final a El Celler de Can Roca

La desena edició de Mas­terc­hef cele­bra, avui (La 1, 22.15 h), la final amb la par­ti­ci­pació dels ger­mans Roca i de Fer­ran Adrià. Els qua­tre fina­lis­tes –Adrián, David, María Lo i Verónica– s’enfron­ta­ran a les últi­mes pro­ves, d’allò més exi­gents, per acon­se­guir pas­sar al duel final.

Els tres aspi­rants que pas­sin la pri­mera prova tin­dran una última opor­tu­ni­tat en una prova d’exte­ri­ors molt espe­cial, ja que se cele­brarà a El Celler de Can Roca de Girona. Joan, Pitu i Jordi plas­ma­ran el seu saber fer en un menú espe­cial: mar i mun­ta­nya vege­tal, pèsol al vapor de xarel·lo i bosc plujós seran els plats que els con­cur­sants hau­ran de repli­car i ser­vir als comen­sals.

És la segona vegada que el res­tau­rant es con­ver­teix en plató d’una final del pro­grama, l’ante­rior va ser la d’un Mas­terc­hef Cele­brity en què van par­ti­ci­par, entre d’altres, José Cor­bacho i Sílvia Abril com­pe­tint pel pri­mer premi. “Per a nosal­tres ha estat un plaer tor­nar a col·labo­rar un any més amb Mas­terc­hef, per on ha pas­sat gai­rebé tota la família i per l’amis­tat cre­ada amb la gent del pro­grama. Per això poder-la cele­brar nova­ment ens fa feliços”, ha decla­rat a aquest diari Joan Roca.

D’altra banda, Fer­ran Adrià serà un dels jut­ges de la final.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia