zàping

Publicitat descarada

Les sèries de ficció juvenils d'Antena 3 han incorporat una pràctica que em molesta especialment: no en puc dir publicitat ni encoberta ni subliminar perquè és totalment descarada i fins i tot s'incorpora a les trames. Et pots trobar, per exemple, que enmig d'un partit entre alumnes i professors de Física o química s'aturi el joc perquè tots es posin a beure una coneguda marca de taronjada mentre la càmera fa primers plans d'aquest refrescant moment, que d'una manera o altra surt en cada capítol. El sector, però, en què tot això és més exagerat és en el de les companyies telefòniques. N'hi ha una que surt sempre a Física o química (Vodafone) i una altra a El internado (Telefónica). Cada setmana en totes dues sèries hi ha alguna escena en què protagonistes i/o extres es congratulen de la sort que tenen de gaudir d'una connexió a internet amb «tanta velocitat» mentre es veu un primer pla d'un mòdem USB de la companyia habitual de cadascuna. No cal dir que tots els mòbils que s'hi veuen també ho són. El més curiós i paradoxal, però, és que l'altre dia al final d'un tall de publicitat d'El internado hi va haver una telepromoció amb actors de la sèrie sobre la tercera en discòrdia, Orange.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.