Comunicació

zàping

Qüestió d'ADN

Fa anys que Antena 3 va veure que les proves d'ADN podien ser un contingut televisiu que donés audiència. L'èxit de La hora de la verdad (un 28,5% en la primera temporada, el 2004), que tenia aquest tipus de proves com un dels continguts estel·lars, junt amb el polígraf, va fer que també El diario de Patricia s'abonés als testos de paternitat. Ara, dos anys després, Tele 5 s'hi apunta i hi dedica tot un programa: Factor ADN, estrenat dimarts a mitjanit i de la mateixa productora que La hora... i El diario, Boomerang. Deixant de banda el debat sobre la qualitat d'aquests continguts (és clar que, si existeix la teleporqueria, això en forma part), el nou espai avorreix. Sempre és i serà igual: algú que busca un fill o el pare/mare o que vol saber si una persona en concret l'és. La hora de la verdad almenys era més variat. Lògicament, el primer dia van emetre només triomfs, resultats positius, amb les consegüents escenes lacrimògenes. Van guardar l'excepció per al final, el cas peculiar: Pilar, que fa anys que diu que és filla de Dalí. Llongueras va donar una pinta perquè se n'extragués l'ADN. No va ser suficient i la prova va ser nul·la. Molt soroll per no res.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

L’administrador concursal ordena tancar 8tv

barcelona
Comunicació

RaholaFoto 2023, les millors fotos de l’any

Girona
SOCIETAT

Dol per la mort als 57 anys del conegut editor gironí Lluís Coll

FRANCESC PICART
PRESENTADOR DEL PROGRAMA LA PRINCIPAL DE QUART

“La sardana no està a cures intensives, però gairebé”

QUART

Reobriran les delegacions de TV3 i Catalunya Ràdio a Perpinyà

Barcelona
comunicació

Rupert Murdoch deixa la presidència de Fox i News Corp

barcelona

Beget rep cobertura mòbil per primer cop

BEGET
COMUNICACIÓ

Mor als 59 anys el periodista Josep Lluís Cadena, director de Ràdio Lleida

Ràdio i Televisió

TV3 i Catràdio, nova marca i temporada

Barcelona