Comunicació

zàping

El naufragi de «Crusoe»

Antena 3 va anunciar, ufanosa, a l'octubre que havia comprat el drets de Crusoe, un dels projectes més ambiciosos de la temporada als EUA. Això va ser just quatre dies abans que l'NBC estrenés la sèrie. L'audiència va ser un desastre i la majoria de capítols es van moure entre els 2 i 3 milions d'espectadors. No és estrany, doncs, que Antena 3 al final l'hagi programat a l'estiu i amb maratons de tres capítols com si fos una minisèrie de quatre setmanes i no una sèrie de 13 capítols. De fet, el tipus de superproducció i de temàtica conviden a pensar més en la minisèrie que en la sèrie. I després de veure aquest diumenge els tres primers capítols, s'entén fàcilment que l'audiència falli (a l'Estat espanyol va ser la quarta opció de la nit; a Catalunya va anar un xic millor). És cert que Crusoe té una fotografia cuidada i mitjans perquè la tècnica sigui impecable, però li falla el ritme, les històries. Avorreix. I no pot ser que una sèrie d'acció i aventures avorreixi. D'entrada no ens ensenyen els antecedents: el naufragi, els primers dies, com coneix Viernes, com munta tots els complicats artefactes que ha construït... El personatge de Robinson Crusoe podria haver donat lloc, segur, a una sèrie millor.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
FRANCESC PICART
PRESENTADOR DEL PROGRAMA LA PRINCIPAL DE QUART

“La sardana no està a cures intensives, però gairebé”

QUART

Reobriran les delegacions de TV3 i Catalunya Ràdio a Perpinyà

Barcelona
comunicació

Rupert Murdoch deixa la presidència de Fox i News Corp

barcelona

Beget rep cobertura mòbil per primer cop

BEGET
COMUNICACIÓ

Mor als 59 anys el periodista Josep Lluís Cadena, director de Ràdio Lleida

Ràdio i Televisió

TV3 i Catràdio, nova marca i temporada

Barcelona
Televisió

Bob Barker, expresentador del famós concurs de televisió ‘The price is right’

COMUNICACIÓ

Mor als 68 anys l’escriptor i corresponsal de guerra Ramón Lobo

Comunicació

L'adeu de Zhanna Samsonova, influenciadora russa que practicava el crudiveganisme