zàping

«Toma cero»

Tele 5 acaba d'estrenar aquest dilluns un nou concurs a la franja de vespre, que fa tàndem amb Pasapalabra (el nou s'emet just abans del veterà). És una estratègia que Cuatro fa temps que utilitza, això d'emetre dos concursos seguits, però tinc dubtes que a Tele 5 rutlli bé. En tot cas, el nou espai, Toma cero y a jugar..., no aporta cap novetat. És ben bé un barrig-barreig de molts concursos anteriors. Té una mica de quiz show clàssic –amb preguntes de cultura general i tres opcions de resposta per triar–; té un xic més d'Allá tú –sobretot en l'estètica i en el panell amb les diverses quantitats que queden amagades a les llibretes (equivalents a les caixes del concurs de Jesús Vázquez)–; la decisió final –arriscar-se i obrir o quedar-se amb l 'oferta del programa– és com a Trato hecho, i, sobretot, el conjunt recorda molt Money, money. I és que tot (o gairebé tot) ja està inventat a televisió. La suposada novetat de Toma cero és que els concursants, en comptes de sumar, resten; en comptes d'anar acumulant diners, han de mirar de no perdre'n. En el fons, desenganyem-nos, és el mateix. Tot i això, no és un mal concurs. Potser no és innovador, però entreté sense les estridències d'altres. Aprovat just.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.