Comunicació

L'APUNT

Avorrit, rígid i trist ‘champagne'

Què hi ha millor per evi­tar un boi­cot que apun­tar cap a un altre cos­tat? Codorníu (que no vol ni pro­nun­ciar-se quan surt la paraula maleïda) ha pre­sen­tat un anunci de Nadal que és un exer­cici d'intros­pecció de la pròpia marca. Ens recor­den que tenen 450 anys d'història i vin­cu­len la seva iden­ti­tat al món medi­ter­rani, el de gent cre­a­tiva com el xef Jordi Cruz i la dis­se­nya­dora Míriam Ponsa. Acon­se­guei­xen dei­xar de banda con­cep­tes com ara Espa­nya i Cata­lu­nya. Però, atenció, perquè de retruc també hi ha un ter­ri­tori dam­ni­fi­cat. Codorníu s'ins­tal·la en un món d'inven­tiva, amor, impun­tu­a­li­tat, relax i deta­llisme que es fa desit­jar. Però deixa clar que aquest no és l'espai del cham­pagne. I, és clar, la rígida gran­deur de França resulta molt menys ape­ti­tosa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia