zàping

Oportunisme

Antena 3 va estrenar dilluns passada la mitjanit un espai que ens ha venut com «el primer programa anticrisi» i en realitat és un espai de televenda encoberta amb quatre consells al consumidor. La gran oportunidad es vanta d'estar «al servei del consumidor» –Luis Larrodera, el presentador, va començar eufòric dient: «Plantarem cara a la crisi»– i l'únic que fa és aprofitar-se de la crisi per fer caure als espectadors més innocents en la trampa d'enviar missatges de mòbil per «reservar» suposades gangues (la majoria, a més, són compres de luxe) que ha aconseguit trobar «l'equip d'investigació del programa». De passada, ja et diuen que no n'hi ha prou amb l'SMS, que cal registrar-se també a un web, entrar un codi, etc... i al final només tindran el premi –perquè és un gran premi tenir un àtic de luxe que val 330.000 euros per 205.000– els més ràpids. A més del sistema tan complicat per accedir a les ofertes, hi ha dos signes que haurien d'alertar l'audiència: l'horari i el fet que l'espai sigui gravat. Si l'espai fos una bicoca i una gran oportunitat es faria en horari de màxima audiència i no a l'hora de la televenda i els concursos telefònics enganyosos.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.