Cultura

Salt endavant de la Nit de Clàssics a Valls

La programació de la Nit de Clàssics dels Amics de la Música de Valls fa avui un salt endavant amb un concert de primer nivell amb la soprano Maribel Ortega, que pujarà a l'escenari del Teatre Principal al costat de la pianista Silvia Mkrtchian. La proposta musical, que començarà a dos quarts de nou del vespre, inclou una selecció de peces de Richard Strauss i Sergei Rakhmàninov.

En ple reconeixement internacional, Maribel Ortega visita l'escena vallenca després d'haver donat vida, els dos darrers anys, als personatges de Turandot, Desdémona, Cio.cio-san, Lady Macbeh, Abigaille i Giovanna de Guzman a diferents coliseus.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Barcelona lliura a Francisco Ibáñez la Medalla d’Or de la Ciutat al Mèrit Cultural a títol pòstum

BARCELONA

El poder social de la dansa urbana, a Temporada Alta

girona
TEMPORADA aLTA

De Coldplay a Nirvana: ‘Juguem?’ amb la música

Girona
art

Mor el pintor Santi Queralt als 62 anys

Art

El renaixement de Ricard Guinó

Perpinyà
Mirador

Admiració sense empremta

MÚSICA

Blaine L. Reininger, Pepino Pascual i Los Sara Fontán actuaran en la 28a edició del LEM

BARCELONA
llibres

Un volum aplega els articles de Manuel Cuyàs sobre Mataró

mataró
ARTS ESCÈNIQUES

El Festival Clàssics aborda la immortalitat

BARCELONA