Cultura

Comunicació

Joan Perich reviu el pas de Radio mi Amigo a Platja d’Aro

Rep el Premi de Recerca Local del municipi per l’anàlisi del fenomen de l’emissora pirata a la dècada dels setanta

El comunicador Joan Perich, director de Ràdio Platja d’Aro, ha rebut el 6è Premi de Recerca Local del municipi pel projecte centrat en la implantació de l’emissora pirata a Platja d’Aro. Va ser entre el 1974 i el 1978, arran d’una conjunció de factors que havien empès els seus promotors, de la Bèlgica flamenca i els Països Baixos, a traslladar la seva radiofórmula il·legal a la Costa Brava, on emetien des d’un vaixell i editaven programes en un xalet del Mas Nou, amb material musical i continguts enviats des dels Països Baixos. Tot plegat, però, va donar difusió internacional al concurs El amor se cita en Playa de Aro i una promoció arreu d’Europa que va atraure una onada de turisme estranger.

Perich, que ara destinarà el pròxim any i els 4.500 euros amb què està dotada la beca a confeccionar el treball final, destaca que ja ha aconseguit rescatar testimonis i molta informació, material d’àudio i fotogràfic d’aquella època.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

La Vall de Núria explica el seu passat neolític

Queralbs
CULTURA

Delirium celebra un festival a Cassà el 30 de setembre

cassà de la selva

Desapareguts i supervivents a l’Amèrica del Sud

sant sebastià
Cultura

Un festival d’art inclusiu

GIRONA
J.A. BAYONA
DIRECTOR DE CINEMA

“M’interessa molt que el cine sigui una catarsi per a les emocions”

sant sebastià
cultura

Carla Simón reivindica el cinema independent a Donostia

sant sebastià
Art

La dama de l’escultura

cadaqués
Festival de cinema de sant sebastià

Els errors d’un etarra i les fantasies de Miyazaki

sant sebastià
Mirador

El realisme d’Antonio López adorna la Pedrera