Arts escèniques

Crítica

teatre

Festa cruel

Les dues actrius de The Followers juguen a la contradicció entre la llibertat de poder utilitzar determinades aplicacions o xarxes socials i l’esclavatge d’acabar sotmetent-se a la seva perversitat. Instagram passa a ser un útil i espontani punt de trobada a un lloc en què es fa imprescindible el postureig per ser visible.

Les actrius Laura Riera i Mariona Esplugues es refugien en un conte (Alícia al País de les Meravelles) per ensenyar l’angoixa virtual en no sumar likes compulsivament a les imatges que es pengen. És similar a la festa del no-aniversari del conte de Lewis Carroll. En aquesta fantasia es percep una obsessió malaltissa, fosca, inquietant.

El risc de The Followers és traslladar aquest discurs (en alguns moments, metateatral, sempre procurant plantejar més preguntes que respostes des d’un sarcasme ben patètic) a una festa, que el públic intervingui en aquest joc del fer-se popular per un instant. Festa, sí, cruel.

Welcome to Siri’s party
Companyia: The Followers
Dimarts, 24 de setembre (fins avui) a l’Antic Teatre.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

llibres

Immigració obligada narrada pels protagonistes

Barcelona
opinió

Independent i acollidora

LaBGC
Artista

“Coneixes gaires escoles amb bons edificis i prou personal?”

girona
novetat editorial

Nova antologia de la poesia de Vicent Andrés Estellés

Barcelona
cultura

Mor la periodista Cultural Anna Pérez Pagès

televisió

‘Sense ficció’ estrena dimarts a TV3 ‘Qui va matar Cachou?’

Barcelona

Clara Gispert, canvi i plenitud

girona
festival

Convivència i músiques del món en el quart Festival Jordi Savall

Barcelona
Crítica

A la recerca de la tradició perduda