Arts escèniques

Cent mil tiquets per al Victòria

Fins a prop de cent mil entra­des de pre­venda per al Nada es impo­si­ble del Mago Pop (el nom artístic d’Anto­nio Díaz). Dilluns es va obrir la nova tem­po­rada d’aquest esce­nari del Paral·lel adqui­rit, com ja va anun­ciar fa mesos aquest diari, pel Mago Pop. Des de dilluns aquest mag fa el seu espec­ta­cle al Victòria. De fet, hi ha introduït nous efec­tes gràcies a la seva aposta de la com­pra del patri­moni. El Mago Pop és un habi­tual inter­mi­tent de la car­te­llera de Bar­ce­lona. Fins ara, actu­ava en sales com el Tívoli o el Coli­seum, en què com­par­tia risc i taqui­llatge amb el grup Balañà. Des de feia anys tenia la volun­tat d’adqui­rir un tea­tre a Bar­ce­lona (també li ho van ofe­rir a Madrid). Després de dos anys de nego­ci­a­ci­ons, els actors de Dagoll Dagoll, Tri­ci­cle i Anexa (que for­men 3xtr3s) van acor­dar ven­dre’l al mag, de 33 anys.

Les xifres que mou aquest espec­ta­cle de màgia són molt ambi­ci­o­ses. La revista For­bes va qua­li­fi­car el Mago Pop com el mag euro­peu més taqui­ller del món.​El nou Tea­tre Victòria serà la seu dels espec­ta­cles d’Anto­nio Díaz. Ja ha des­car­tat que el nou xou tin­gui gira per Cata­lu­nya. Tot i que no s’ha anun­ciat si les ses­si­ons de Nada es impo­si­ble s’allar­ga­ran tota la tem­po­rada, aquesta és la pre­visió segons mem­bres del seu equip comen­ta­ven fa set­ma­nes. La gran venda anti­ci­pada cor­ro­bora aquesta tesi. En algu­nes entre­vis­tes, el Mago Pop obre la pos­si­bi­li­tat que, més enda­vant, la sala pugui ser el marc de grans musi­cals (dei­xant la porta oberta, per exem­ple a Dagoll Dagom, si es donés el cas). 3xtr3s, ara, diri­geix el Poli­o­rama única­ment. Després de La plaça del Dia­mant amb direcció de Paco Mir torna Mare­mar, dels de Dagoll Dagom.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.