Cultura

La febre per sortir al carrer a fer cerveses, parodiada en un còmic

La cervesa ha estat la beguda emblemàtica del confinament pel seu valor simbòlic que evoca festa, relax, companyia i amics, a banda de la seva graduació alcohòlica. Mitjans de comunicació han simbolitzat el pas de fase amb imatges de terrasses amb gent consumint cerveses. I una de les preocupacions en temps de fase zero ha estat per a molta gent que les llaunes no s’acabessin. Això és el que li passa al protagonista d’El Murciélago sale a por birras un còmic en clau d’humor d’Álvaro Ortiz (Saragossa, 1983) creat i publicat a internet durant el confinament i publicat ara en edició de paper dins del segell ¡Caramba! de l’editorial basca Astiberri

El to de paròdia envaeix tota la història, des de la trama fins al protagonista, una mena de Batman d’anar per casa que surt de nit però no per salvar de la pandèmia la ciutadania, sinó per trobar unes cerveses, una missió que li serà molt difícil de solucionar amb èxit. Picarà a totes les portes, però de birres, res de res, només incidències negatives que el portaran a lluitar amb un Superman, també de fireta.

L’edició incorpora de regal un sotagot per a la cervesa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Akram Khan i Wim Vandekeybus seran al Festival Deltebre Dansa

BARCELONA

El Museu Marítim ofereix in viatge virtual a Pompeia en la pell d’un gladiador

barcelona

Tuan Andrew Nguyen, premi Joan Miró

barcelona

La nova temporada del TNC arrencarà el 28 de setembre amb ‘La plaça del Diamant’

barcelona

David Marín narra el cas de l’os Cachou

Barcelona
banyoles

Mazoni celebrarà 20 anys a l’(a)phònica, amb 20 cançons triades pel públic

banyoles

El director Alberto Rodríguez, aquest dijous a la Model

barcelona
fotografia

La mirada fotogràfica de Manel Lladó es conservarà a l’arxiu de la Diputació

Girona
CULTURA

Antonia Kerrigan, en el record