Cultura

El primer volum de la col·lecció Passfoto 13x18 aplega fotografies de la Conca de Barberà

El llibre, editat pel Consell Comarcal de la Conca de Barberà, Viatge a la Conca de Barberà 1, és el primer volum dels cinc que integren la col·lecció Passfoto 13x18 i que es va donar a conèixer el maig passat en el marc de la cinquena edició de la trobada fotogràfica Passanant Foto. Un viatge fotogràfic creatiu dels fotògrafs Josep Bou –impulsor de la trobada a Passanant i Belltall–, Manel Caballé, Albert Carreras, Josep M. Casanoves, Jordi Duocastella, Eugeni Gay, M. Gràcia de la Hoz, Isidre Pons i Lourdes Rué, realitzats en diversos espais i indrets dels municipis de la comarca. El poeta Joan Margarit reflecteix a través dels seus versos que s'inclouen en el llibre i acompanyen les fotografies, l'esperit i el tarannà d'aquest territori.

El Consell Comarcal de la Conca ja s'ha posat a treballar en la segona edició prevista per a l'any vinent, de manera que la col·lecció Passfoto 13x18, es completarà amb la publicació de cinc volums, un llibre per a cada zona geogràfica de les cinc en què s'ha dividit la comarca. L'objectiu de la iniciativa, que ha rebut el suport institucional d'ajuntaments i empresaris de la comarca, és el de poder explorar els vint-i-dos municipis i pedanies de la Conca de Barberà.

EL LLIBRE

Títol
Viatge a la Conca de Barberà 1 (Col·lecció Passfoto 13x18)
Autors
Josep Bou, Manel Caballé, Josep M. Casanoves, Albert Carreras, Jordi Duocastella, Eugeni Gay, M. Gràcia de la Hoz, Isidre Pons i Lourdes Rué (fotografies) Joan Margarit (poemes)
Edita
Consell Comarcal de la Conca de Barberà


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Cultura

La Fundació Josep Pla celebra el 50è aniversari

Palafrugell

Gemma Medina guanya el Premi Llucieta Canyà de Crítica Literària

La bisbal d’empordà

Mor l’actriu Concha Velasco als 84 anys

barcelona
Crònica
música

D’un blues de Memphis a volar

Barcelona
Olot

La Mostra d'Olot celebra el 800 aniversari del primer pessebre

Olot
temporada alta

La Menuda fa un tomb a la proposta escènica per a la primera infància

girona
CULTURA

Mor Joan Moll, un dels grans pianistes de la seva generació

Víctor Iriarte
Director de cinema

“El mapa és la possibilitat de canviar de destí”

Barcelona
cultura

Stay Homas presentarà aquest dissabte el seu disc “Homas” a l’Auditori de Girona

girona