Art

Oriol Vilapuig i ‘L’amistat infinita’, premis ACCA

L’Associació Catalana de Crítics d’Art (ACCA) va lliurar ahir al vespre els premis ACCA 2020, que han arribat a la seva 37è edició. La gala es va celebrar a l’auditori del Museu d’Art Contemporani de Barcelona (Macba), amb la capacitat limitada als 30 finalistes, seleccionats per una comissió d’experts, però es va poder seguir en directe per mitjà del web de l’entitat.

La categoria de projecte artístic l’ha guanyada l’exposició Son. Empremtes i figuracions a les Valls d’Àneu, d’Oriol Vilapuig, que es va fer al MNAC. El guardó d’espais i iniciatives l’ha rebut La Caníbal. El de Recerca, l’exposició Helios Gómez. Dies d’ira, a cura de Pedro G. Romero per a La Virreina Centre de la Imatge. El premi de comissariat el van rebre Glòria Bosch i Susanna Portell per l’exposició L’amistat infinita. Àngel Ferrant i Xavier Vidal de Llobatera, que es va presentar als Espais Volart de la Fundació Vila Casas. El de crítica d’art, Teresa Sesé, periodista de La Vanguardia. I el d’educació, A Bao A Qu.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

bcn film fest

Tirar-se els plats pel cap a la Costa Brava

Barcelona
Cinema

Uns dracs amb ADN xinès, australià i europeu

màlaga

Salvat-Papasseit, sempre jove

Barcelona
Margarida Aritzeta
Escriptora, autora de ‘Les dones del lli’

“La lluita i el camí fet per les dones no han estat endebades”

Valls
Drama biogràfic

Radiografia d’una relació tòxica amb un home més gran

Crítica

La recerca de tresors enterrats

Guaita què fan ara
Sèries

La llarga ombra del masclisme seguint el rastre d’un assassí en sèrie

Drama

‘Rosalie’, una dona barbuda contra la societat

animació

‘Hate songs’, ferides que no es curen