Cultura

El Liceu confirma que la soprano russa Anna Netbrenko no cantarà al concert del 175 aniversari de l’entitat

El teatre manté l’esdeveniment i busca “la millor alternativa possible” a la cantant

El Festival Castell de Peralada cancel·la l’actuació del Ballet del Teatre Mariïnski

El Gran Teatre del Liceu ha confirmat aquest dimecres que la soprano russa Anna Netbrenko no cantarà al concert del 175 aniversari de l’entitat, després que l’artista anunciés ahir en un comunicat que s’allunyava dels escenaris “temporalment” com a resposta a la invasió militar que el seu país ha fet a Ucraïna.

L’esdeveniment continua programat per al 3 d’abril i la direcció del teatre afirma que treballa “intensament en la millor alternativa artística possible” per celebrar-lo.

L’entitat ha anunciat que un violoncel·lista de l’Orquestra del Gran Teatre del Liceu interpretarà “El cant dels ocells” abans d’iniciar totes les funcions de Pelléas et Mélisande i El monstre al laberint per “homenatjar totes les víctimes en el conflicte”.

El Liceu ha expressat el seu “compromís a favor de la pau i el rebuig a la guerra” i ha condemnat “qualsevol expressió de violència”. Al mateix temps,  ha reclamat que s’abordi el conflicte “des del respecte i la paraula”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

La realitat virtual entra a la Roca dels Moros, la Cartoixa d’Escaladei, la Vall de Boí, Miravet i Sant Pere de Rodes

BARCELONA

Beyoncé fa avui a l’Estadi Olímpic l’únic concert de la gira a tot l’Estat

Barcelona
ÀLEX MONTIEL
CUINER I MÚSIC

“La part social del ‘punk’ m’ha influït com a cuiner”

girona
Llibres
Història de les execucions públiques

Mala mort a Barcelona

Barcelona

El Primavera Sound Madrid suspèn la jornada de dijous per la previsió de pluja

barcelona

Retrat multidisciplinar del poeta Pessoa, al Romea

barcelona

‘Woman’ més que un musical d’Aaron Vivancos

barcelona

El passacarrers inicia una Patum amb més pressupost que mai

BERGA

Chanel inaugurarà la 16a edició del Sons del Món de Roses

Roses