Música

La belga Lyn Cassiers, al Jazzà de Cassà

Lídia Facerías i Edu Pons obriran demà el cicle organitzat amb el segell UnderPool

La cantant i paisatgista sonora belga Lyn Cassiers, considerada una de les veus més destacades de l’escena europea de música improvisada, serà una de les apostes internacionals de la nova edició del cicle de concerts comentats Jazzà, organitzat per l’àrea de Cultura de l’Ajuntament de Cassà de la Selva amb la complicitat del segell discogràfic barceloní UnderPool . Cassiers actuarà a la Sala Galà el 19 de febrer, amb el trio del bateria català Oriol Roca, que completen el pianista Giovanni Di Domenico i el baixista Manolo Cabras.

El Jazzà 2023 s’obrirà demà, diumenge, amb Lídia Facerías (piano, veu) i Edu Pons (saxos, flautes, veu), que presentaran a la Sala Galà el seu disc Mapas de días y pájaros (19 h, 5 euros).

El cicle continuarà el 19 de març amb Oscar Doménech Duality, una proposta sorgida de la Carta Blanca de l’Estival de Jazz d’Igualada, i es clourà el 16 d’abril amb Ester Quevedo Quintet.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

bcn film fest

Tirar-se els plats pel cap a la Costa Brava

Barcelona
Cinema

Uns dracs amb ADN xinès, australià i europeu

màlaga

Salvat-Papasseit, sempre jove

Barcelona
Margarida Aritzeta
Escriptora, autora de ‘Les dones del lli’

“La lluita i el camí fet per les dones no han estat endebades”

Valls
Drama biogràfic

Radiografia d’una relació tòxica amb un home més gran

Crítica

La recerca de tresors enterrats

Guaita què fan ara
Sèries

La llarga ombra del masclisme seguint el rastre d’un assassí en sèrie

Drama

‘Rosalie’, una dona barbuda contra la societat

animació

‘Hate songs’, ferides que no es curen