Cultura

El Palau de la Generalitat acull la capella ardent de Josep Maria Espinàs

El Palau de la Generalitat acollirà demà, dimarts 7 de febrer, a partir de dos quarts d’onze del matí i fins a les set del vespre, la capella ardent de l’escriptor i periodista Josep Maria Espinàs, mort ahir a l’edat de 95 anys.

El president Aragonès i la família de l’escriptor així ho van acordar després que el cap de l’Executiu traslladés la voluntat que el Palau pogués acollir la vetlla, atès que Espinàs va ser distingit amb la Medalla d’Or de la Generalitat.

El fèretre s’ubicarà al Saló Sant Jordi del Palau i es podrà signar el llibre de condolences. L’accés de la ciutadania serà per la porta principal, de la plaça Sant Jaume.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Beyoncé fa avui a l’Estadi Olímpic l’únic concert de la gira a tot l’Estat

Barcelona
ÀLEX MONTIEL
CUINER I MÚSIC

“La part social del ‘punk’ m’ha influït com a cuiner”

girona
Llibres
Història de les execucions públiques

Mala mort a Barcelona

Barcelona

El Primavera Sound Madrid suspèn la jornada de dijous per la previsió de pluja

barcelona

Retrat multidisciplinar del poeta Pessoa, al Romea

barcelona

‘Woman’ més que un musical d’Aaron Vivancos

barcelona

El passacarrers inicia una Patum amb més pressupost que mai

BERGA

Chanel inaugurarà la 16a edició del Sons del Món de Roses

Roses
ORIOL MALET
IL·LUSTRADOR

“La vocació de dibuixar l’he tinguda sempre”

BARCELONA