Cultura

MÚSICA

Lildami i Julieta, doble concert gratuït a la platja de Riells

El tret de sortida del festival Ítaca serà el 8 d’abril i suposarà el concert de presentació a les comarques gironines de Dummy, el nou disc del terrassenc

Lildami i Julieta actuaran a l’Ítaca l’Escala 2023, a la Santa Gresca, que enguany serà amb entrada gratuïta a la platja de Riells, nou escenari del festival. Coincidint en Setmana Santa, serà el dissabte 8 d’abril a partir de les 22h i, un any més, està organitzat per la productora gironina Link Produccions i l’Ajuntament de l’Escala.

El tret de sortida de la programació del Festival ÍTACA 2023 promet “una nit d’alt voltatge” amb el que serà el primer concert de presentació a comarques gironines de Dummy -el nou disc del terrassenc Lildami-, juntament amb l’actuació de la polifacètica Julieta, una de les artistes més destacades de la nova escena pop catalana.

Aquest matí s’ha presentat a la platja de Riells en un acte que ha comptat amb la presència de l’alcalde de l’Escala, Josep Bofill; el tècnic de Joventut, Xavier Torrent; i el director de l’ÍTACA, Fran Arnau.

Després del mortuori Flors mentre visqui i l’ombrívol Viatge en Espiral, Lildami ha publicat el flamant disc Dummy encara no fa ni una setmana. El cantant terrassenc acaba de viure el seu any més mediàtic -jurat d’Eufòria i presentador de Cover, a TV3, clip més vist en català amb Supermercat o un capgròs a Terrassa- i ara presenta el seu disc més alegre, divertit i juganer.

El nou treball és una fotografia de les experiències viscudes per Lildami aquest darrer any: un disc carregat d’optimisme i ironia, amb referències a l’amor, la fama i el canvi climàtic. Les noves peces de Lildami, surant entre el pop i el rap i flirtejant amb el trap, la batxata o el boombap, prometen una gran vetllada a la platja de Riells, on tampoc no hi faltaran les seves cançons més emblemàtiques.

Al mateix escenari també hi actuarà Julieta, jove cantant barcelonina que va debutar el 2021 i que amb poc temps s’ha situat com una de les artistes més destacades de la nova escena pop catalana. Amb una proposta “fresca i desenfadada” que recorda cantants com Angèle o Dua Lipa, Julieta repassarà les cançons del seu darrer treball Ni llum ni lluna, on experimenta amb sonoritats variades com l’electrònica, el reggaeton, el pop o l’indie.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Imma Prieto dirigirà la Fundació Tàpies

barcelona
XAVIER TRESSERRAS
PRESIDENT DE LA CONFEDERACIÓ SARDANISTA

“El més important és que la gent s’apropi a la sardana”

BARCELONA
art

Juan Carrete, gran expert de l’art del gravat

Patrimoni cultural
El Museu del Cinema celebra 25 anys

Més que un museu de cinema

Girona

El tres de nou ja passeja

Barcelona
Crítica
música

Un ‘Tamerlano’ de traca i mocador

Crítica
teatre

Coralina: “Parlem de coses alegres”

El Ballet Jove i el Conservatori  de Girona estrenen ‘Coppélia’
Música i Ballet

El Ballet Jove i el Conservatori de Girona estrenen ‘Coppélia’

Girona
cultura

El Fimag de Torroella de Montgrí ha exhaurit el 90% de les 6.100 entrades

torroella de montgrí