Cultura

Música

El Black Music Festival tanca la 21a edició omplint el Parc del Migdia

Aquest darrer cap de setmana de festival s’ha acomiadat amb l’actuació de The Temptations Review feat. Glenn Leonard a l’Auditori i el Black Music Pícnic de Girona i diumenge amb el popular Black Music Pícnic al Parc del Migdia de Girona

El Black Music Festival 2023 tanca amb èxit. Al llarg del mes de març ha programat una trentena de concerts on han destacat artistes internacionals de la talla de The Temptations Review feat. Glenn Leonard, que és l’homenatge més destacat a escala mundial a The Temptations. Aquesta banda de cinc vocalistes liderada pel tenor original de The Tempations va actuar ahir dissabte a l’Auditori de Girona amb pràcticament totes les localitats exhaurides. El certamen gironí també ha acollit concerts com el de l’australià Lachy Doley o el britànic Jack Broadbent. Una de les actuacions més especials del festival ha estat la de Lady Blackbird que va exhaurir les entrades a l’Auditori i va oferir un concert magnífic presentant el seu disc Black Acid Soul. També cal destacar el concert inaugural amb el súper grup de Los Ángeles The Main Squeeze a La Mirona i un dels moments més emotius del festival, el concertde Freedom First d’Albert Marqués, amb Keith LaMar intervenint per via telefònica a La Mercè de Girona.

La cloenda del Black Music Festival ha tingut lloc al Parc del Migdia de Girona amb el ja tradicional Black Music Pícnic, un esdeveniment familiar, molt popular i gratuït que ha comptat amb les actuacions de Rock per Xics, la Black Music Big Band i la cantant barcelonina Monique Makon acompanyada de l’Original Jazz Orquestra del Taller de Músics (OJO), que ha presentat l’espectacle Back to Amy, el primer tribut de l’estat a Amy Winehouse amb big band.

Expansió

L’aposta del Black Music Festival per continuar ampliant el seu abast territorial ha estat també un èxit, arribant per primera vegada a Mallorca amb un concert a la Sala Zombies de sa Pobla. Pau Marquès, director del festival, ha declarat a aquest diari que aquesta iniciativa tindrà continuïtat i, és més, ha anunciat la seva voluntat per expandir-se al País Valencià. “Així amb el concert que ja es fa a Perpinyà, tindríem petjada a tots els Països Catalans”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Imma Prieto dirigirà la Fundació Tàpies

barcelona
XAVIER TRESSERRAS
PRESIDENT DE LA CONFEDERACIÓ SARDANISTA

“El més important és que la gent s’apropi a la sardana”

BARCELONA
art

Juan Carrete, gran expert de l’art del gravat

Patrimoni cultural
El Museu del Cinema celebra 25 anys

Més que un museu de cinema

Girona

El tres de nou ja passeja

Barcelona
Crítica
música

Un ‘Tamerlano’ de traca i mocador

Crítica
teatre

Coralina: “Parlem de coses alegres”

El Ballet Jove i el Conservatori  de Girona estrenen ‘Coppélia’
Música i Ballet

El Ballet Jove i el Conservatori de Girona estrenen ‘Coppélia’

Girona
cultura

El Fimag de Torroella de Montgrí ha exhaurit el 90% de les 6.100 entrades

torroella de montgrí