Cultura

El Rock Fest s’adapta pel seu trasllat a l’Olímpic de Badalona

La programació es concentra el 8 de juliol amb Scorpions i Saxon com a caps de cartell

El Barcelona Rock Fest canvia el seu nom, format, ubicació i data aquest any pel canvi de seu al Pavelló Olímpic de Badalona. El festival dels amants del heavy metal no serà al parc de Can Zam de Santa Coloma de Gramenet a causa de les obres de l’Ajuntament. Així, l’organització ha programat deu hores de concerts l’Olímpic de Badalona per al 8 de juliol, tot en un sol dia, i una setmana més tard de l’habitual. Queda rebatejat com Barcelona Rocks, però ja han avançat que tornarà el 2024 amb “l’edició més gran de totes”.

La programació tindrà com a caps de cartell els Scorpions, que presentaran el seu darrer treball, i els Saxon, que tocaran els seus hines. Els manxecs d’Angelus Apatrida i les bandes sueques Heat i Eclipse, i Ross The Boss, exmembre de Manowar completen el cartell.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Art

La dama de l’escultura

cadaqués
Festival de cinema de sant sebastià

Els errors d’un etarra i les fantasies de Miyazaki

sant sebastià
Mirador

El realisme d’Antonio López adorna la Pedrera

Entrades per al primer festival d’improvisació gironí

Olot

Visita guiada al barroc de Sant Esteve i el Tura d’Olot

Olot
Literatura

El premi Just M. Casero de novel·la curta rep 22 originals

Girona
Música

Un viatge musical de la GIO i Elena Tarrats amb Bach, Beatles, Bowie i Glass

Girona
MÚSICA

El Último de la Fila tornen a gravar 24 velles cançons per a un nou disc

BARCELONA
CULTURA

Mor als 50 anys Ferran Gallart, fundador i vocalista dels Strombers