Art

Art

L’exposició de Xavier Monsalvatje arriba demà al Museu de Breda

Adaptada a l’espai del centre cultural Els Forns, demà s’inaugura a Breda (19 h) l’exposició Xavier Monsalvatje, en terra de gestes i de beutat, que es va estrenar a la Casa Masó de Girona a principis d’any. L’exposició, coproduïda per la Fundació Masó i el Museu Josep Aragay de Breda, és el resultat de la recerca de l’escriptor Josep Pujol i Coll, autor de la biografia de Monsalvatje i comissari de la mostra. Escriptor, pintor, ebenista i mecenes de les arts, Xavier Monsalvatje (Olot, 1881-1921) és un dels màxims exponents del modernisme i el noucentisme gironins, figura clau de la societat Athenea i mentor incansable d’artistes locals i internacionals de pas per la ciutat. La mostra inclou pintures, exlibris, edicions i manuscrits dels seus llibres, i mobles curosament tallats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

música

Aire, el nou projecte dels cassanencs Anna Pérez i Xevi Vallès, estrena el seu primer disc

cassà de la selva
cultura solidària

El 19è festival El Patio de La Penyora arribarà dimarts al centre penitenciari de Wad-Ras

girona

Manrique salva el primer curs al Lliure amb un cartell molt popular

BARCELONA
ART

Clara Oliveras honora l’exili de l’avi al Mume a través d’una pala

La Jonquera
ART

El MNAC adquireix una pintura de Tamburini gràcies a una donació de la Godia

BARCELONA

La primera trobada de productors gironins d’arts escèniques serà el 18 de juny

salt
la bisbal d’empordà

Més de 40 espectacles i una aposta pel circ inclusiu en la Fira del Circ al Carrer

LA BISBAL D’EMPORDÀ
Sónar 2024

La IA ens farà la bugada, no les cançons

BARCELONA
Crítica

Aquells que moren quan estimen