Música

MÚSICA

Tarta Relena fa història cantant en català al Tiny Desk

El duet barceloní Tarta Relena ha firmat tota una fita per a la música en català amb la seva participació al Tiny Desk, una prestigiosa sèrie de concerts impulsada per NPR, el servei de radiodifusió pública dels Estats Units. Tarta Relena canten temes com El suïcidi i el cant en un programa de vint minuts que es pot veure a Youtube i per al qual, des del 2008, hi han passat artistes com ara Tom Jones, Adele, Wilco, Rufus Wainwright, The Cranberries, Lenny Kravitz, Robert Plant, Steve Earle i Sting, entre moltíssims d’altres. 

El duo, integrat per Marta Torrella i Helena Ros, forma part de l’Associació Cultural Indian Runners, que promou “l’activisme musical, els principis de l’autogestió i la igualtat de gènere en l’escena”, i ha tingut, els darrers mesos, una atapeïda agenda internacionals, amb concerts com el que, el passat 14 de gener, van oferir al Global Fest del Lincoln Centre de Nova York.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Un concurs de curtmetratges amb mòbil al festival de cinema de Blanes

blanes
patrimoni

Distinció europea per a l’Hort Petit del monestir Pedralbes

barcelona
llengua

Plataforma per la Llengua homenatjarà els seus socis en els onzens premis Martí Gasull

barcelona
PATRIMONI

Enllestida amb èxit la fosa de la nova campana ‘Carme’ de Mataró

MATARÓ
Crònica

Guillem Gisbert, la primera masurca

música

‘Eufòria’ torna al palau Sant Jordi el 30 de juny amb un doble concert

Barcelona
música

Lluís Figueras & The Demons estrena el videoclip de ‘Lagarto Lagarto’

girona
CÒMIC

La il·lustradora Marika Vila guanya el Gran Premi Comic Barcelona

Barcelona
Crítica

Sara Blanch, l’estima d’un cant