Art

L’escultura de Fidel Aguilar ja torna a lluir

L’escultura pública Imploració, instal·lada a la Cort Reial de Girona i còpia en bronze d’una peça de l’artista Fidel Aguilar, ja ha recuperat el seu estat original, després de l’agressió de què va ser objecte dissabte a la nit, quan va aparèixer pintada amb esprai vermell. L’Ajuntament de Girona ha tardat menys d’un dia a reaccionar, després de la indignació ciutadana que havia generat aquest nou acte de vandalisme contra l’obra de Fidel Aguilar, que va ser robada el 1997 per uns desconeguts i posteriorment recuperada. El regidor de Guanyem, Lluc Salellas, va difondre al seu compte de Twitter la intervenció eficient de les brigades municipals. “24 hores després, restaurada. Bé @girona_cat”, deia sota una fotografia feta aquest mateix matí amb l’escultura ja neta. L’operació ha tingut lloc entre ahir a la nit i a primera hora d’avui.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

música

Aire, el nou projecte dels cassanencs Anna Pérez i Xevi Vallès, estrena el seu primer disc

cassà de la selva
cultura solidària

El 19è festival El Patio de La Penyora arribarà dimarts al centre penitenciari de Wad-Ras

girona

Manrique salva el primer curs al Lliure amb un cartell molt popular

BARCELONA
ART

Clara Oliveras honora l’exili de l’avi al Mume a través d’una pala

La Jonquera
ART

El MNAC adquireix una pintura de Tamburini gràcies a una donació de la Godia

BARCELONA

La primera trobada de productors gironins d’arts escèniques serà el 18 de juny

salt
la bisbal d’empordà

Més de 40 espectacles i una aposta pel circ inclusiu en la Fira del Circ al Carrer

LA BISBAL D’EMPORDÀ
Sónar 2024

La IA ens farà la bugada, no les cançons

BARCELONA
Crítica

Aquells que moren quan estimen