Llibres

LLETRES

La Magrana recupera les novel·les detectivesques de Maria Antònia Oliver

La segona i tercera novel·les protagonitzades per Lònia Guiu, la detectiva creada per Maria Antònia Oliver (Manacor, 1946 - Sencelles, 2022) , tornen a les llibreries, amb el segell de La Magrana. La primera novel·la, Estudi en lila, ja la va rellançar el 2022 i ara recupera la segona i la tercera, Antípodes i El sol que fa l’ànec .

A Antípodes trasllada l’acció a Austràlia, continent on Lònia descobrirà una xarxa internacional de prostitució i tràfic il·legal de persones que té una ramificació a Mallorca i s’enfrontarà a una història d’amor farcida d’amenaces i pallisses, amb tres dones mortes implicades. I El sol que fa l’ànec, que arribarà a les llibreries aquest dijous, s’inicia amb la recerca d’una noia desapareguda. Durant la investigació, que portarà la detectiva a Alemanya, apareix com a tema recurrent una cançó estrafeta del castellà al català que serà la clau per anar estirant el fil.

D’altra banda, enguany BCNegra dedicarà una taula rodona a la reputada detectiva.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

patrimoni

Manresa restaura l’escultura dedicada a Josep Anselm Clavé

Manresa
Música

L’Embassa’t atrau 7.600 persones, una xifra rècord pel festival

Sabadell

Identificat el patrimoni natural i arquitectònic a protegir

Polinyà
CINEMA

Audiard enlluerna Canes amb un musical ‘queer’

CANES
CAIGUDA LLIURE

Dins el fangar del monstre Miquel Barceló

La història que vol connectar

Sant Pol de Mar
EQUIPAMENTS

Més de 110.000 persones participen en la Nit dels Museus

barcelona
Crítica

Manolo García, entre globus i exabruptes

‘Pájaros’ i ‘El fred que crema’ s’imposen al primer festival de cinema

blanes