cultura

Crítica

música

El pes de la banda

Acompanyat de set músics, l'oscaritzat Jorge Drexler va voler treure's l'etiqueta de cantautor. Tres mil millones de latidos,Todo se transforma o Todos a sus puestos van sonar de luxe amb l'ajuda dels instruments de vent, les guitarres i les mil i una percussions. Però tal com profetitza en una cançó: “Hay tantas cosas, yo solo preciso dos, mi guitarra y vos”, el seu etern somriure es va fer més ampli quan el focus el va enlluernar només a ell. Llavors era un cantautor lliure, perquè es va treure el pes de la banda. Em quedo amb el record de l'Auditori a les fosques i la llum dels telèfons mòbils acompanyant el cantant mentre sonava Noctiluca, transportant-nos al Cabo Polonio, a l'Uruguai, ple de lluernes. Per acabar de guanyar-se els “girondins” –Drexler volia dir gironins– va versionar Club tonight de Gossos: “Nena, quedem-nos a aquest club tonight, que demà és festa major”, a Girona.

Jorge Drexler
Auditori, 30 d'octubre de 2010


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
CrÒnica

Ricky Gil i Biscuit, un bon treball d’arqueologia

dit o fet per dones

La pedra seca com una resistència

Música

In-Somni obre demà a Besalú, amb Bigott, una nova edició itinerant

besalú
música

El vidrerenc Àlex Pérez presentarà ‘Tot el que som’ al Festival Espurnes de Llagostera

vidreres
música

Sven Väth encapçalarà el cartell del festival electrònic Delirium

cassà de la selva
Cultura

Ivan Ivanji, escriptor serbi i supervivent d’Auschwitz

ART

El paper pioner d’Espais, en una exposició a Girona

Girona
Cultura

Personatges de tres obres de Guimerà a la façana de la Casa Mural del Vendrell

El Vendrell
figueres

Dibuixos del Dalí adolescent per commemorar els 120 anys del seu naixement

FIGUERES