cultura

Al Temporada Alta, mirada lírica a l'Àfrica d'Alain Platel

Avui (21h) i demà (18 h) es representa en el Temporada Alta l'últim espectacle del director belga Alain Platel, Coup Fatal. Va ser el muntatge revelació del festival d'Avinyó i hi ha la veu del contratenor Serge Kakudji, que marca el ritme als ballarins d'un dels espectacles més mítics de Les Ballets C de la B, Pitié! Ara. La part musical de l'espectacle la firmen Fabrizio Cassol i Rodríguez Vangama i està protagonitzada per una orquestra de dotze músics congolesos que interpreten un repertori barroc i fan esclatar una fusió de cultures dalt de l'escenari.

L'obra està inspirada en els grans gestos dels alegres sapeurs, els dandis de Kinshasa, un tribut a l'elegància implacable dels congolesos. Després d'unes actuacions a Kinshasa, Coup Fatal va fer la seva estrena internacional a Viena.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

música

Aire, el nou projecte dels cassanencs Anna Pérez i Xevi Vallès, estrena el seu primer disc

cassà de la selva
cultura solidària

El 19è festival El Patio de La Penyora arribarà dimarts al centre penitenciari de Wad-Ras

girona

Manrique salva el primer curs al Lliure amb un cartell molt popular

BARCELONA
ART

Clara Oliveras honora l’exili de l’avi al Mume a través d’una pala

La Jonquera
ART

El MNAC adquireix una pintura de Tamburini gràcies a una donació de la Godia

BARCELONA

La primera trobada de productors gironins d’arts escèniques serà el 18 de juny

salt
la bisbal d’empordà

Més de 40 espectacles i una aposta pel circ inclusiu en la Fira del Circ al Carrer

LA BISBAL D’EMPORDÀ
Sónar 2024

La IA ens farà la bugada, no les cançons

BARCELONA
Crítica

Aquells que moren quan estimen