Economia

Virginia Olmos

Responsable de BBVA Contigo a Barcelona

“És prioritari garantir una atenció personal i multiplataforma”

BBVA Contigo ofereix als clients de l’entitat bancària una atenció i relació personalitzades, amb la incorporació d’assessorament i acompanyament cada dia de l’any, vint-i-quatre hores al dia

  • VÍDEO: "BBVA Contigo"
  • Virginia Olmos, a les oficines de BBVA al nucli antic de Barcelona ANDREU PUIG.
Com aposta BBVA per una relació omnicanal amb el client?
La relació amb els clients està en constant evolució. Ens demanen més flexibilitat, més agilitat i possibilitat de relacionar-se amb nosaltres de diferents maneres: a l’oficina, presencialment, a través de l’app, per telèfon o xat. Per BBVA és una prioritat garantir que el client tingui aquest tipus d’atenció multiplataforma i per això la digitalització és una de les nostres grans apostes. Un exemple clar d’aquesta voluntat és BBVA Contigo.
Quins són els principals avantatges d’aquest canal de relació?
Permet fer gestions bancàries de manera ràpida, gairebé en qualsevol moment, amb la seguretat i la professionalitat de BBVA. També es poden signar documents a distància com un préstec o obrir un compte, entre d’altres. A més, hi ha el xat Les meves converses, on es pot parlar de manera segura i intercanviar documents amb el gestor. Per altra banda, des de l’app hi ha moltes possibilitats, com quedar identificat quan fas la trucada, amb un número 900 gratuït, i anar dirigit directament al gestor. El client sempre té el mateix gestor el qual té un equip de banca telefònica que li dona suport i eines per prestar aquest servei al client.
Quina relació estableix el client amb el banc a través de BBVA Contigo?
Ens permet estar amb el client a través del món digital, si ell no pot venir a l’oficina. També pot establir una relació personal amb el nostre gestor i el seu equip. Això permet oferir un servei 24 hores al dia, 365 dies l’any.
Què és el que el client valora més d’aquesta eina d’atenció?
Sabem que agraeix molt tenir sempre la mateixa persona de referència, i també el fet de tenir un equip de banca telefònica que dona suport per donar cobertura a les necessitats de cada client.
BBVA Contigo funciona des de fa sis anys. Quina ha estat l’evolució?
Va néixer el 2011 per oferir una atenció als clients més remots. Ara, les funcionalitats digitals han estat la darrera evolució que ens han permès millorar la nostra capacitat de resposta i de gestió.
Hi ha previst novetats per incorporar-hi?
Treballem per una innovació constant per millorar el servei al client. Actualment s’està treballant per ampliar les capacitats del ‘call center’ i poder incorporar tota l’operativa i contractació en signatura a distància.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

La 7a Fira de l’Ocupació del Bages torna amb 24 empreses i més de 200 ofertes de feina

MANRESA
economia

Les exportacions gironines creixen un 11% i les vendes arriben als 706 milions

girona
Orient Mitjà

S&P rebaixa la nota del deute d’Israel per l’escalada de la tensió a la regió

barcelona
economia

L’Íbex baixa un 0,8% per les tensions a l’Orient Mitjà

barcelona
EMPRESA

Carme Torras, premi Manel Xifra a la transmissió de coneixement tècnic i tecnològic

GIRONA
economia

El Port de Mataró acollirà el primer Saló Internacional Nàutic amb una trentena d’expositors

mataró

Reempresa evita el tancament de 440 empreses gironines durant l’última dècada

girona
economia

Henkell Freixenet creix un 4,1% l’últim any assolint 1.230 milions d’euros de facturació

sant sadurní d’anoia
medi ambient

Part de les vinyes del Penedès, en perill de mort, per la sequera

VILAFRANCA DEL PENEDÈS