Oliva promociona la seua oferta turística a la Fira d'Utrecht

Les vacances de càmping, combinades amb propostes lúdiques i culturals, és el suggeriment de la localitat per a l'oci dels ciutadans holandesos que representen el quart lloc en el mercat turístic del municipi.

Oliva participa un any més, des del proper 12 i fins el 17 de gener, a la Fira de Turisme «Vakantienbeurs-Utrecht» dins de l'estand de la Comunitat Valenciana. Concretament, la imatge de la localitat s'ubicarà sota la marca turística Valencia Terra i Mar, al Pavelló número 1 del recinte firal.

L'oferta d'Oliva en aquesta fira és, principalment, el turisme de càmping, complementada amb tots el recursos tant turístics com culturals dels quals disposa la localitat. L'estand promocional inclou tota la fulleteria institucional de la ciutat en anglés.

Segons el Departament de Turisme del municipi, el mercat del Benelux a Oliva es troba en quart lloc darrere del mercat turístic anglés, alemany i francés.

A partir de les dades d'aquestos estudis, dins del perfil del turista holandés que visita la Comunitat Valenciana, l'edat mitjana està entre 45-65 anys. S'allotja en establiments no hotelers, viatja majoritàriament en avió (vols regulars) i sense paquet turístic, amb la motivació principal de gaudir de l'oci i de les vacances, i s'informa del destí a traves d'Internet, d'amics o familiars.

El Regidor de Turisme d'Oliva, Pau Pérez, apunta que «el turisme del Benelux a Oliva té una notable importància per a la ciutat, essent un mercat potencial que ajuda a desestacionalitzar el turisme durant l'hivern. La Fira Vakantienbeurs és una fira interessant per a continuar assistint amb l'objectiu de promoure el recursos turístics de la ciutat».

L'estand on s'inclourà Oliva, té una superfície de 140 m2, en forma rectangular, amb il·luminació. Està decorat amb fotos de paisatges, de platges, de monuments rellevants de la ciutat de València. Aquest any hi participen els municipis de Dénia, Xàbia, i Benidorm, dins de la marca turística Costa Blanca; per la demarcació de València, Oliva, la Diputació de València, Valencia Convention Bureau, i Costa de l'Azahar. Durant l'any anterior, la Fira Vakantienbeurs va rebre un total de 135.233 visitants.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
EMPRESA

Carme Torras, premi Manel Xifra a la transmissió de coneixement tècnic i tecnològic

GIRONA
economia

El Port de Mataró acollirà el primer Saló Internacional Nàutic amb una trentena d’expositors

mataró

Reempresa evita el tancament de 440 empreses gironines durant l’última dècada

girona
economia

Henkell Freixenet creix un 4,1% l’últim any assolint 1.230 milions d’euros de facturació

sant sadurní d’anoia
medi ambient

Part de les vinyes del Penedès, en perill de mort, per la sequera

VILAFRANCA DEL PENEDÈS
Economia

L’acord perquè Chery fabriqui vehicles a l’antiga Nissan es signarà divendres

barcelona
economia

El Govern autoritza a Circuits de Catalunya a adjudicar la gestió a Fira de Barcelona

BARCELONA
Xina

L’economia xinesa creix un 5,3% en el primer trimestre

barcelona
economia

Tesla acomiadarà 15.000 treballadors, el 10% de la seva plantilla global

barcelona