La Borsa
Més valors
Economia

L’omnicanalitat arriba també a la compra al supermercat

Connectar el client amb el món digital i físic alhora és el que pretén Condis amb l’aplicació Condis Family, que va llançar al mercat al setembre. Està sincronitzada amb condisline.com, el supermercat en línia de la firma, i també amb les botigues físiques, de manera que els usuaris poden començar a compar a través del mòbil i finalitzar el procés a la botiga habitual. L’aplicació també permet fer comandes, encarregar productes frescos a través d’un xat directe amb la botiga habitual, accedir a informació nutricional, del fabricant, de preus i de composició dels productes en catàleg, rebre recomanacions de receptes segons la compra realitzada i alertes de sortejos, tallers i descomptes. Omnicanalitat plena.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Germark llança un sistema per detectar medicaments falsos

Cornellà de Llobregat

La CNMC investiga empreses immobiliàries per fixar comissions per venda i lloguer d’habitatges

Barcelona

L’OCDE rebaixa les previsions de creixement d’Espanya i alerta de “la incertesa política”

Brussel·les

Creixen les rendes vitalícies

Barcelona

La CE suspèn els comptes espanyols

Brussel·les

Els polígons industrials del Pla de l’Estany estrenen web i imatge de marca

BANYOLES

Wolala inverteix 15 milions en un pla d’expansió

la jonquera
Economia

El PIB es desaccelerarà fins a un 1,8% aquest any i un 1,6% el 2020

La novena jornada Reinventa’t reflexionarà sobre el lideratge

Girona