Economia

Destinen un milió d’euros a una campanya per reactivar el turisme

El Patronat de Turisme de Girona destina un milió d’euros a una campanya de comunicació per incidir en l’elecció de vacances dels visitants potencials i, alhora, contribuir a reactivar turísticament la demarcació de Girona. La campanya, anomenada Viu el doble, va dirigida al mercat de proximitat –català, espanyol i francès– i internacional –el Benelux i el Regne Unit.

Viu el doble posa el focus en el fet de gaudir de la vida viatjant i juga amb la dualitat, la complicitat i la complementarietat de les marques Costa Brava i Pirineu de Girona. El concepte creatiu tracta com a valor diferencial la singularitat de la destinació, en què es troba tot el que un visitant necessita per gaudir de les vacances sense haver d’escollir entre conceptes inicialment contraposats com “mar i muntanya”, “relaxació o activitat”, “família o amics”, “estiu o tardor”. Vol interpel·lar el client a través de l’emoció i del joc de paraules.

La campanya està composta per dotze gràfics, un espot de 20 segons, un audiovisual de 90 segons i falques de ràdio, en quatre idiomes: català, castellà, francès i anglès.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

Les exportacions gironins creixen un 11% i les vendes arriben als 706 milions

girona
Orient Mitjà

S&P rebaixa la nota del deute d’Israel per l’escalada de la tensió a la regió

barcelona
economia

L’Íbex baixa un 0,8% per les tensions a l’Orient Mitjà

barcelona
EMPRESA

Carme Torras, premi Manel Xifra a la transmissió de coneixement tècnic i tecnològic

GIRONA
economia

El Port de Mataró acollirà el primer Saló Internacional Nàutic amb una trentena d’expositors

mataró

Reempresa evita el tancament de 440 empreses gironines durant l’última dècada

girona
economia

Henkell Freixenet creix un 4,1% l’últim any assolint 1.230 milions d’euros de facturació

sant sadurní d’anoia
medi ambient

Part de les vinyes del Penedès, en perill de mort, per la sequera

VILAFRANCA DEL PENEDÈS
Economia

L’acord perquè Chery fabriqui vehicles a l’antiga Nissan es signarà divendres

barcelona