Economia

IMC Toys va vendre un 14% més durant el 2020

El fabricant de joguines de Terrassa va assolir una facturació de 136 milions d’euros, i enguany vol assolir els 165 milions d’euros

El fabri­cant de jogui­nes de Ter­rassa IMC Toys va asso­lir l’any 2020 un volum de negoci de 136 mili­ons d’euros, amb la pre­visió enguany d’arri­bar als 165 mili­ons, segons ha comu­ni­cat l’empresa, que rea­litza als mer­cats exte­ri­ors el 78,15% de les seves ven­des.

Amb aquests resul­tats, que depas­sen en un 14% els 119 mili­ons d’euros del 2019, ha cres­cut en deu anys un 240% i s’enlaira a les posi­ci­ons de lide­ratge del sec­tor. Entre les seves mar­ques prin­ci­pals, cal des­ta­car Bebés Llo­ro­nes, que va ven­dre l’any pas­sat dos mili­ons d’uni­tats a tot el món, un 41% més que el 2019. Així mateix, Bebés Llo­ro­nes Lágri­mas Mágicas també ha venut dos mili­ons d’uni­tats a tot el món (un 34% més que l’any ante­rior). Vip Pets, una nova marca llançada ara fa un any, ha esde­vin­gut un altre èxit de ven­des, amb 700.000 uni­tats venu­des a nivell inter­na­ci­o­nal.

Segons declara Albert Ven­tura, CEO d’IMC Toys, “a nivell econòmic, la com­pa­nyia té com a objec­tiu doblar la seva grandària durant els pròxims cinc anys i, per això, hau­rem d’enfron­tar-nos a rep­tes com ara esta­blir noves mar­ques al mer­cat, cosa que cada vegada és més difícil a causa de la cons­tant cerca de nove­tats per part del con­su­mi­dor, que fa que el sec­tor sigui molt volàtil, amb un canvi cons­tant de tendències.” Afe­geix que “un dels nos­tres grans rep­tes i com­pro­mi­sos és avançar en pro­jec­tes de sos­te­ni­bi­li­tat eco­fri­endly, tant en la fabri­cació dels pro­duc­tes com en packa­ging, per con­tri­buir a la sos­te­ni­bi­li­tat del pla­neta.”

IMC Toys té molta clara l’aposta per l’entorn digi­tal, sobre­tot en la gene­ració de con­tin­guts audi­o­vi­su­als, com sèries per a Bebés Llo­ro­nes, per als seus canals a xar­xes soci­als, com You­tube Kito­ons, que compta amb més de cinc mili­ons de subs­crip­tors i 2.800 mili­ons de visi­o­nats acu­mu­lats en només dos anys, cosa que con­ver­tei­xen l’empresa ter­ras­senca en la segona marca en nom­bre de segui­dors a You­tube, i la pri­mera al sec­tor de la joguina.

IMB cele­bra enguany el 40è ani­ver­sari de la seva cre­ació. Van néixer com impor­ta­dora i dis­tribuïdora de jogui­nes, per evo­lu­ci­o­nar cap fabri­cant, l’any 2000. El 2004 va ini­ciar la seva expansió inter­na­ci­o­nal, cosa que l’ha obli­gat a obrir set fili­als a set països dels mer­cats glo­bals.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia