Economia

Campanya amb deu experiències turístiques impulsades per dones

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona ha engegat, coincidint amb el Dia Internacional de les Dones, una campanya de divulgació i promoció amb propostes, serveis i experiències turístiques dirigides i impulsades per dones del sector turístic gironí per a visitants i turistes. L’objectiu de la campanya és donar visibilitat a aquest nombrós col·lectiu de professionals de la indústria turística. La campanya es du a terme des de l’1 de març en els perfils genèrics de les xarxes socials del Patronat, així com els perfils propis temàtics, que amplien i divulguen més activitats i propostes turístiques impulsades per dones. La campanya serà vigent fins dijous vinent i utilitzarà les etiquetes #Diadeladona #InCostaBrava i #InPyrenees.

Entre les experiències impulsades per emprenedores de la Costa Brava i el Pirineu de Girona, el Patronat n’ha escollit deu: Fina Puigdevall i Martina Puigverd, del restaurant Les Cols d’Olot, amb dues estrelles Michelin i una estrella verda de sostenibilitat; Carme Casacuberta i Carlota Pena, de Vinyes Olivardots, a Capmany, que proposen una experiència enoturística de la Ruta del Vi DO Empordà mitjançant un vermut gastronòmic, i Rosa Duran, de GIGS Girona, que proposa descobrir els tresors culturals més exclusius mitjançant visites guiades temàtiques. També Annick Galimont, ceramista de la Bisbal d’Empordà, que organitza tallers de ceràmica creativa o decorativa; Marta Xuclà i Piluca Paulí, de Gla Empordà, promotores i organitzadores d’esdeveniments i creadores d’experiències regal, i Marta Romaní, de Nutrició Conscient, que ofereix una experiència gastronòmica saludable en plena natura al Baix Empordà. Finalment, també Anaïs de Villasante, d’Aromes al Bosc, que ofereix un bany de bosc com a experiència sensorial; Beth Cobo, de Trescàlia a la Garrotxa, com a promotora d’activitats a la natura i de senderisme al detall; Eva Martínez-Picó, del restaurant Can Jordi, el refugi Els Estudis i l’estació Domini d’Isards, a Espinavell, i Louise Laker, d’Eat Sleep Cycke, de Girona, agència de viatges especialitzada en l’organització de viatges de ciclisme.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

societat
L’Incavi invertirà 7 milions d’euros fins el 2030 per adaptar la viticultura al canvi climàtic

Reus
economia

Henkell Freixenet creix un 4,1% l’últim any assolint 1.230 milions d’euros de facturació

sant sadurní d’anoia
medi ambient

Part de les vinyes del Penedès, en perill de mort, per la sequera

VILAFRANCA DEL PENEDÈS
Economia

L’acord perquè Chery fabriqui vehicles a l’antiga Nissan es signarà divendres

barcelona
economia

El Govern autoritza a Circuits de Catalunya a adjudicar la gestió a Fira de Barcelona

BARCELONA
Xina

L’economia xinesa creix un 5,3% en el primer trimestre

barcelona
economia

Tesla acomiadarà 15.000 treballadors, el 10% de la seva plantilla global

barcelona

Stuart anuncia un ERO però diu que mantindrà un “pol tecnològic” a Barcelona

Barcelona
turisme

Les estacions d’esquí de Lleida tanquen una bona temporada

lleida