Economia

Campanya amb deu experiències turístiques impulsades per dones

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona ha engegat, coincidint amb el Dia Internacional de les Dones, una campanya de divulgació i promoció amb propostes, serveis i experiències turístiques dirigides i impulsades per dones del sector turístic gironí per a visitants i turistes. L’objectiu de la campanya és donar visibilitat a aquest nombrós col·lectiu de professionals de la indústria turística. La campanya es du a terme des de l’1 de març en els perfils genèrics de les xarxes socials del Patronat, així com els perfils propis temàtics, que amplien i divulguen més activitats i propostes turístiques impulsades per dones. La campanya serà vigent fins dijous vinent i utilitzarà les etiquetes #Diadeladona #InCostaBrava i #InPyrenees.

Entre les experiències impulsades per emprenedores de la Costa Brava i el Pirineu de Girona, el Patronat n’ha escollit deu: Fina Puigdevall i Martina Puigverd, del restaurant Les Cols d’Olot, amb dues estrelles Michelin i una estrella verda de sostenibilitat; Carme Casacuberta i Carlota Pena, de Vinyes Olivardots, a Capmany, que proposen una experiència enoturística de la Ruta del Vi DO Empordà mitjançant un vermut gastronòmic, i Rosa Duran, de GIGS Girona, que proposa descobrir els tresors culturals més exclusius mitjançant visites guiades temàtiques. També Annick Galimont, ceramista de la Bisbal d’Empordà, que organitza tallers de ceràmica creativa o decorativa; Marta Xuclà i Piluca Paulí, de Gla Empordà, promotores i organitzadores d’esdeveniments i creadores d’experiències regal, i Marta Romaní, de Nutrició Conscient, que ofereix una experiència gastronòmica saludable en plena natura al Baix Empordà. Finalment, també Anaïs de Villasante, d’Aromes al Bosc, que ofereix un bany de bosc com a experiència sensorial; Beth Cobo, de Trescàlia a la Garrotxa, com a promotora d’activitats a la natura i de senderisme al detall; Eva Martínez-Picó, del restaurant Can Jordi, el refugi Els Estudis i l’estació Domini d’Isards, a Espinavell, i Louise Laker, d’Eat Sleep Cycke, de Girona, agència de viatges especialitzada en l’organització de viatges de ciclisme.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Girona

Neix un nou grup empresarial que fomentarà l’emprenedoria

Girona

Vueling pacta un conveni fins al 2025 amb tripulants de cabina i personal d’oficines

barcelona
JOSEP SANTACREU
GUANYADOR DE LES ELECCIONS A LA CAMBRA DE COMERÇ DE BARCELONA

“S’exagera el dilema entre pime i gran empresa”

barcelona

The District descarta marxar de Barcelona

barcelona

Xifra rècord de turistes als hotels durant l’agost

BARCELONA

L’economia espanyola va créixer un 0,5% durant el segon trimestre

Barcelona
economia

Refrica celebra el 75è aniversari i adquireix l’empresa Fritecno

fornells de la selva

El govern destina 6 milions a projectes de canvi estratègic a les empreses

barcelona
regne unit

El Banc d’Anglaterra manté els tipus en el 5,25%

barcelona