Economia

Costa Brava

Aposta turística pel mercat dels països nòrdics

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona ha organitzat una doble missió promocional i comercial a Noruega i Suècia. L’objectiu és potenciar l’oferta turística i les novetats de la Costa Brava i el Pirineu de Girona entre una setantena d’intermediaris turístics i de prescriptors d’ambdós països per reprendre el contacte i incentivar la temporada d’estiu 2022. Quinze entitats i empreses gironines hi han participat amb professionals noruecs i suecs especialitzats en viatges de luxe, gurmet i grups selectes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

estats units

El nen prodigi de les criptomonedes, condemnat a 25 anys de presó

barcelona

Lloguers impagables

Barcelona

Els lloguers dels ‘expats’

Barcelona
estats units

La xarxa social de Donald Trump es dispara un 54% en el seu primer dia en borsa

barcelona
ECONOMIA

Sabadell lidera l’acompanyament perquè les empreses no tanquin per manca de relleu

SABADELL
unió europea

La UE acorda eximir els petits agricultors de sancions i controls mediambientals

barcelona

Ajudes per plantes de biogàs a les petites i mitjanes explotacions

vilobí d’onyar
estat espanyol

El govern espanyol compra un 3% de Telefónica a través de la SEPI

barcelona
TURISME

Més reserves per Setmana Santa i amb més antelació a la demarcació de Barcelona

BARCELONA