Economia

Dotze cellers i dotze museus, a la campanya ’Beu-te el museu’

La segona edició de la iniciativa «Beu-te el museu» uneix dotze cellers i dotze museus de la demarcació de Girona. La proposta ofereix 330 places al preu de 22 euros per persona i incorpora quatre nous participants respecte l’edició anterior.

La iniciativa «Beu-te el museu» és la campanya promocional que el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona impulsa des dels clubs de màrqueting de Cultura i Identitat i la Ruta del Vi DO Empordà per promocionar de manera combinada l’oferta museística i l’enoturisme de la destinació de la Costa Brava entre el públic de proximitat durant la tardor. La proposta busca intercanviar públics interessats entre el món de la cultura i l’enologia fora de la temporada turística.

El fil conductor de la iniciativa posa de manifest la interrelació dels espais museístics amb el món i sector vitivinícola local i dona com a resultat la creació d’una proposta turística inèdita, combinada i vivencial. Per part del sector cultural participen en les activitats l’Ecomuseu Farinera, el Museu de l’Empordà, el Museu d’Art de Girona, el Museu de la Pesca, el Castell Gala - Salvador Dalí, el Museu d’Arqueologia de Catalunya d’Empúries, el Museu d’Arqueologia de Catalunya d’Ullastret, el Museu d’Arqueologia de Catalunya de Girona, el Terracotta Museu, el Museu de l’Anxova i de la Sal, el Museu del Cinema i el Monestir de Sant Esteve de Banyoles, els dos darrers noves adhesions a la campanya.

Per part del sector vitivinícola, els cellers de la DO Empordà que hi participen són Empordàlia, Perelada, Vinyes d’Olivardots, Espelt Viticultors, Pere Guardiola, Brugarol, Mas Llunes, La Vinyeta, Martín Faixó, Martí Fabra, Vinyes dels Aspres i Mas Oller, els dos darrers recentment incorporats a l’activitat.

Cada activitat programada té una capacitat d’entre vint i trenta persones i un preu fix unitari de 22 euros. Des de l’1 de setembre s’han posat a la venta tres-centes trenta entrades que es poden adquirir a través de la plataforma costabrava.koobin.com. A deu dies de l’inici de la campanya, s’ha fet la venda del 25 % de les entrades disponibles.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar

GIRONA

Comença la reforma integral de l’hotel Best Western Premier CMC, amb dos milions d’inversió

girona

Bumerang, l’‘start-up’ que evita 2.500 envasos d’un sol ús al dia

Barcelona

Empatif s’enfoca a guanyar volum, també amb compres

Manresa
ECONOMIA

Compres i milers de visitants a la fira Expocasió de Fornells

fornells de la selva

Continua la Vaga a la multinacional DXC Technology

girona