La Borsa
Més valors
Economia

Tendència al luxe

Un dels objectius d'Alqvimia és convertir-se en una marca de luxe, i per aconseguir-ho el mitjà principal que fa servir és la creativitat, amb productes que volen potenciar el benestar i l'autoestima. Els articles d'Alqvimia van dirigits bàsicament a un sector de la població de nivell mitjà o alt i bàsicament femení, tot i que també masculí. La mitjana de preu dels productes és de 50 o 60 euros. Els més econòmics costen uns 20 euros i el més car, uns 300.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
TSS entra com a independent en l’analítica de mostres a Europa
Economia

TSS entra com a independent en l’analítica de mostres a Europa

Comerç

A la botiga Guanter es jubilen

Girona

Els sindicats signen el nou conveni del sector del transport sanitari de Catalunya

barcelona

Aprovat el topall del preu del gas per abaixar la llum

Madrid

MicroBank finança, el 2021, 5.615 microempreses

BARCELONA
economia
encariment energètic

La inflació de l’abril recula un punt i mig

barcelona

La fira ISE tanca amb èxit la seva primera edició a Barcelona

barcelona
Estats Units

Twitter cau prop d’un 10% a l’obertura de Wall Street després de l’embolic creat per Elon Musk

Barcelona

Creix un 3,4% el nombre d’afiliats a la Seguretat Social a la Construcció

barcelona