La Borsa
Més valors
Economia

Comerç a cel obert a punt a Ripoll i Puigcerdà

La Generalitat dóna suport als respectius plans de dinamització amb un conveni

El director general de Comerç, Josep Maria Recasens, ha signat convenis de col·laboració amb els ajuntaments i les associacions de comerciants de Ripoll i Puigcerdà per dinamitzar els respectius centres comercials a cel obert. Recasens ha remarcat que una de les prioritats del Departament d'Empresa en matèria de comerç és potenciar la cooperació entre les petites i mitjanes empreses comercials que contribueixen a la renovació de l'activitat comercial, impulsar la renovació i la innovació en el sector i vehicular la col·laboració amb altres administracions per a la dinamització dels centres comercials urbans. L'objectiu d'aquest programa és donar suport als ajuntaments i les associacions de comerciants de Catalunya per a la consolidació d'aquests espais comercials.

Els ajuntaments de Ripoll i Puigcerdà treballen per donar suport al sector comercial dels seus respectius municipis i els convenis signats amb la Generalitat han de servir per ajudar a consolidar aquests equipaments comercials col·lectius urbans en els motors de la revitalització comercial i urbanística del seu entorn.

A Ripoll, el pla d'actuació 2015 de la Unió de Botiguers preveu entre altres coses la campanya de rebaixes, els tallers formatius, la Ripiganga, la Fira de les 40 hores, la Ripigolfa, l'acció Un balcó, una flor, les aules de formació, accions d'identificació comercial i publicitat, i distribució de promocions. El pla també inclou l'acció Busca'm al museu, accions per a nous socis, la campanya de Nadal, la campanya de sensibilització, i la tornada a l'escola. El pressupost total del pla d'actuacions és de 30.870 euros, 14.000 dels quals a càrrec del departament a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda.

A Puigcerdà, el pla d'actuacions, impulsat per l'Associació Comarcal de Comerciants de la Cerdanya, preveu accions com ara les de promoció pel Carnestoltes, la Festa del Trinxat, la Setmana Santa, Sant Jordi i la Segona Pasqua, el bustiatge comarcal, Sant Joan, la targeta de fidelització, la iniciativa Compra de Nit, els Carros de Compra i la Campanya de Nadal.

El pressupost és de 18.789 euros, 11.273 són a càrrec de la Generalitat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

La plantilla de Nissan clama pels llocs de feina

barcelona
economia

El govern critica la “desorientació” amb els Next Generation

El Black Friday de l’Espai Gironès acaba demà, diumenge

El Black Friday de l’Espai Gironès acaba demà, diumenge

SALT
economia

Nixi for Children guanya la primera edició del Fet a Catalunya

La Costa Brava és la marca catalana amb més pernoctacions

GIRONA

L’oci nocturn busca el consens a Figueres

palamós

La borsa espanyola cau un 4,96%, el seu major enfonsament en gairebé any i mig

De Guindos diu que els nous rebrots i variants tindran un efecte “més limitat” en l’economia que el 2020

S’Agaró

El govern espanyol proposa fomentar la contractació de treballadors en ERTO bonificant el 50% de les quotes sis mesos

Madrid