Empreses

Banc Sabadell guanya un benefici atribuït de 580 milions d'euros fins al setembre

El grup Banc Saba­dell ha conclòs els nou pri­mers mesos d'any amb un bene­fici net atribuït de 579,8 mili­ons d'euros, un 59,4% més que en el mateix període de l'any pas­sat.

El marge d'interes­sos con­ti­nua man­te­nint una tendència posi­tiva gràcies als menors cos­tos de finançament i a la for­ta­lesa de gene­ració d'ingres­sos del banc en un entorn de tipus d'interès bai­xos. En ter­mes de grup, i fins al setem­bre d'enguany, se situa en els 2.240,3 mili­ons d'euros (+35,8% intera­nual). Els ingres­sos per comis­si­ons també con­ti­nuen crei­xent aquest tri­mes­tre mal­grat l'esta­ci­o­na­li­tat pròpia d'aquests tres mesos últims. Una dada també posi­tiva és que la moro­si­tat manté la tendència a la baixa i cau al setem­bre fins al 8,51% des del 9,01% de fa tres mesos. D'altra banda, els resul­tats del banc britànic TSB, que forma part del Saba­dell, han regis­trat un bene­fici de gestió abans d'impos­tos de 32,4 mili­ons de lliu­res.

El con­se­ller dele­gat del grup, Jaume Guar­di­ola ha dit que l'enti­tat “s'adap­tarà a la rea­li­tat que exis­teixi en un futur”, en el moment de res­pon­dre una pre­gunta sobre el procés polític català.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.