La Borsa
Més valors
Economia

Les vendes en línia de Mango pujaran del 40% el 2020

La Covid-19 ha modificat els patrons de consum també en el capítol de la moda, de manera que Mango estima que enguany les seves vendes en línia pujaran fins als 800 milions d’euros de facturació, 40% més que la xifra de l’any passat. Així ho va comentar ahir Elena Carasso, directora de l’àrea en línia de la companyia catalana, que va matisar que la dada final dependrà de com es comporti el negoci en un context de pandèmia en els dos últims mesos de l’exercici, “normalment els millors de l’any, amb el Black Friday i la campanya de Nadal”. Durant l’acte de celebració dels vint anys de la posada en marxa del canal electrònic, Carasso es va mostrar esperançada que el 2021 la seva xifra de negoci assolirà els 1.000 milions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

La guixolenca Estal Packaging, al fons mundial d’innovació del vidre i més present als EUA

SANT FELIU DE GUÍXOLS
economia

El govern replica a Foment: “Parlem amb Seat diàriament”

economia

Un consorci crea un sistema per verificar l’origen de l’oli d’oliva

tantxtant

“5centims.cat” en marxa

economia

Anem x Feina desautoritza Pimec i Foment

Felip VI visita Catalunya per avalar l’electrificació de Seat

barcelona

Reig Jofre, a punt per fer la vacuna de Janssen

barcelona

Les gallines, també confinades, ponen menys per l’estrès

Castelló d’Empúries

La UE i els EUA acorden suspendre durant quatre mesos els aranzels pels ajuts a Airbus i Boeing

Brussel·les