Economia

L’empresa de gelats Dino s’expandeix a Andalusia

Ha situat la botiga a l’emblemàtic hotel Pez Espada de Torremolinos

El nou establiment ha generat cinc llocs de treball

El grup vol ampliar la seva presència al litoral mediterrani

L’empresa de gelats artesans italians Gelati Dino, que té la seu a Empuriabrava, ha iniciat la seva expansió a Andalusia. El nou establiment, el 31è del grup empordanès, està situat a l’hotel Pez Espada, a Torremolinos (Màlaga), catalogat com a bé d’interès cultural i gestionat per la també cadena gironina Med Playa. Amb aquesta nova botiga, de 70 m², l’empresa ha generat cinc llocs de treball.

Fins ara, més enllà de Catalunya Dino tenia botigues a Madrid, Saragossa i Marràqueix. Stefano Rosso, director de marca i tercera generació del negoci, explica: “Dins del pla d’expansió que tenim per a tot l’Estat espanyol ens hem decantat per la Costa del Sol, ja que creiem que el turisme hi allarga més la temporada.” I si tot va bé, segons explica Rosso, de cara a l’any vinent volen obrir una nova botiga a la ciutat de Màlaga i expandir-se també per “més punts del litoral mediterrani”.

A Catalunya, Gelati Dino té el seu gruix de botigues arreu del litoral gironí i a ciutats com Girona i Barcelona. Té un total de 208 treballadors, dividits entre les gelateries i la central d’Empuriabrava. Produeix 450.000 litres de gelat a l’any, el que suposa que anualment fabrica 4,5 milions d’unitats de 100 mil·lilitres. Compra els aliments d’origen i directament al productor.

Dino fabrica, des de fa quatre anys, gelats de gamma ecològica que es troben als supermercats. Distribueix el seu producte a la restauració, amb gustos tradicionals (vainilla, xocolata, sorbets de fruita i cremes de fruits secs) i gastronòmics (foie-gras semicuit de Collverd o pebre de Sichuan). A més, ofereix gelats a mida per als xefs i treballa per a restaurants amb estrella Michelin que busquen gustos curiosos i únics. L’empresa fabrica i prepara ingredients i productes semielaborats per vendre a professionals del gelat artesà.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Compradors d’or, paranoics o assenyats?

Barcelona

El negoci de les caixes fortes reneix

barcelona
Ruben Sans
President de l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)

“L’empresari segueix veient-se com una figura negativa”

Barcelona
DE MEMÒRIA

Línies d’ultramar (1906)

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Tecnologia

La Mobile World Capital vol lluir “el llegat” que deixa el MWC

Barcelona

El mercat posa a prova la joiera responsable

barcelona
Contra xifrada
Jordi Garriga Riu

L’actiu de la natura

Floox ja té al mercat el seu carregador ràpid compacte

L’Hospitalet de Llobregat
Informació especial

Zentinel MDS, l’‘start-up’ que ajuda a digitalitzar la maquinària antiga