Economia

Pla d’acció per la marca Empordà

Empordà Turisme ha acordat obrir-se i expandir-se de l’Alt al Baix Empordà

Empordà Turismeuna associació de referència al territori català, premiada recentment amb els premis PIMEC, s’obrirà al Baix Empordà amb l’objectiu d’avançar en l’enfortiment de la marca Empordà. Aquesta entitat de l’Alt Empordà, i davant els reptes de futur, aposta perquè les dues comarques treballin unides.

El president d’Empordà Turisme, Esteve Guerra, destaca: “Només treballant plegats Alt i Baix Empordà, serem capaços de construir la marca Empordà com a destinació turística de primer ordre.”

Segons Guerra, les dues últimes campanyes de comunicació Jo em planto a l’Empordà i Esperit Empordà, liderades conjuntament per Empordà Turisme i els consells comarcals de l’Alt i el Baix Empordà i amb la complicitat del Patronat de Turisme de la Costa Brava, han estat pioneres en aquesta línia i han assolit un notable èxit.

Aquest acord, que es va prendre en l’última assemblea, també inclou un nou pla d’accions per al 2022 “molt ambiciós” per potenciar la marca Empordà conjuntament amb empreses, entitats i administracions públiques i així millorar la seva posició com a destinació turística.

Empordà Turisme, que es va crear el 2004, té actualment 180 socis de l’Alt Empordà i amb l’obertura al Baix Empordà preveu arribar a 300 socis en dos anys. Empordà Turisme fa temps que treballa per desestacionalitzar l’oferta, amb tres pilars bàsics com són la cultura, la gastronomia i la natura i amb els objectius de desenvolupament sostenible. S’ha creat un nou web amb experiències per gaudir de l’Empordà i s’han dut a terme diverses campanyes per donar-lo a conèixer.Els mercats principals als quals s’adrecen les campanyes són Catalunya, el País Valencià, Navarra, el País Basc, el sud de França i l’Illa de França.Empordà Turisme ofereix un gran nombre d’eines als associats perquè siguin ambaixadors de la comarca. Des de l’entitat es fan cursos de formació i també s’ha posat en marxa un pla d’accions a nivell digital, tant de posicionament web com xarxes socials. L’objectiu és unir esforços per construir plegats campanyes de promoció turística de primer ordre amb les complicitats necessàries del territori i escoltant totes les sensibilitats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

El PIB de Barcelona supera per primera vegada els 100.000 milions

Barcelona

Les empreses d’ambulàncies s'enfronten al concurs més important

Barcelona
Javier Peña,
director de l’Escola Universitària de Disseny Elisava

“El disseny ha de posar l’usuari al centre, i aquest és avui el planeta”

Barcelona
Jaume Vilanova
President delegat del Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya a Girona

“Amb un gestor administratiu el resultat obtingut serà el més beneficiós possible per al contribuent”

Quines són les grans empreses que atenen les urgències a Catalunya?

barcelona

365 Obrador vol captar altres públics amb noves marques

Barcelona

Datarmony inicia l’expansió internacional a Xile

Barcelona

El debat per internalitzar el servei, en suspens

barcelona
economia

Pacte a Freixenet per l’ERTO que afecta 615 treballadors

barcelona