IDILI LIZCANO

DIRECTOR GERENT D'ALQVIMIA

«La marca ha tingut més èxit fora de les comarques gironines»

Alqvimia s'ha convertit en líder a l'Estat espanyol en tractaments corporals naturals. Quina recepta s'ha seguit per aconseguir-ho?
–«La qualitat de les matèries primeres i l'eficàcia dels nostres productes, a més de la nostra aposta per la cosmètica natural. En l'àmbit internacional la marca també té un gran ressò.»
–L'empresa ha manifestat algunes vegades que la marca es coneix més fora que a les comarques gironines, d'on és originària. Per què pensa que passa això?
–«La veritat és que no sabem per què. Tenim famosos arreu del món que fan servir els nostres productes i, en canvi, ens costa introduir-nos al mercat gironí. Hem d'estudiar com es pot donar a conèixer més la marca Alqvimia al territori del qual prové.»
–Les visites guiades que es volen fer a l'empresa hi poden ajudar?
–«Obrir l'empresa al públic és una nova experiència i creiem que sí, que hi pot ajudar. Fins ara ens hem dedicat molt a la feina interna, però no tant a l'atenció al públic, i ha arribat el moment de fer un canvi. Volem difondre que una de les marques dels millors productes de cosmètica del món és gironina.»
–Quins són els mercats on hi ha més demanda dels seus productes?
–«L'Estat espanyol n'és un, i també altres països europeus, com ara Holanda, on hi ha un gran coneixement de la marca, i sobretot l'Àsia, on tenim botigues i una gran acceptació. El mercat asiàtic demana molta qualitat en cosmètica i és molt competitiu, però hi tenim una gran implantació.»
–Des que va posar en marxa l'empresa el 1984, quins canvis s'han detectat en les demandes dels consumidors?
–«Quan vàrem iniciar l'empresa, la cosmètica natural era força marginal i esporàdica. Ara s'està imposant i això queda demostrat en el fet que estem pujant en vendes, ja que les coses naturals donen confiança i s'identifiquen amb la salut i l'autenticitat. E l que es vol és tornar a les arrels.»


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
ECONOMIA

La Xina reaviva la guerra comercial amb la UE amb una investigació antidúmping

BARCELONA

Les botigues de les zones més turístiques ja poden obrir els diumenges

Barcelona

Circuits en funcionament

L’Hospitalet de Llobregat

Fer obsolet el residu

Barcelona
Mar Reguant
Economista i premi nacional de recerca al talent jove de la FCRI

“L’energia barata ja hi és, però cal repartir millor els beneficis”

Barcelona

Casa Jové celebra 150 anys amb l’entrada a Tarragona

Barcelona

Recreacions virtuals de cors perquè els cardiòlegs assagin

Barcelona
Contra xifrada
Anna Pinter Pla

Un bon àpat per la inclusió

Torroella de Montgrí

Jornada per aprofundir en el turisme inclusiu al Baix Empordà

Torroella de Montgrí