Futbol català

1. Quina anàlisi fa de l'enfrontament? 2. Quina ha estat la clau del partit? 3. Quina valoració fa de la temporada del Girona?

1. El Girona ha arri­bat can­sat a aquesta eli­mi­natòria, li ha fal­tat ritme i inten­si­tat i en el glo­bal l'Alme­ria ha estat supe­rior. Una errada defen­siva ha supo­sat l'1-0 i el Girona ha anat a remolc de l'Alme­ria.

2. El par­tit d'anada ha pesat molt i ha con­di­ci­o­nat el par­tit d'avui. L'aspecte psi­cològic en aquests moments és molt impor­tant i remun­tar l'eli­mi­natòria impli­cava fer el 0-1 i tras­lla­dar tota la res­pon­sa­bi­li­tat a l'Alme­ria.

3. Rubi ha ges­ti­o­nat l'equip i ha con­tro­lat totes les situ­a­ci­ons de la tem­po­rada en l'àmbit tàctic i sobre­tot psi­cològic. Ha transmès sere­ni­tat i un gran con­trol de la situ­ació en tot moment. Tinc la sen­sació que ha dis­fru­tat de totes les sen­sa­ci­ons i ha acon­se­guit que l'equip s'expressés així al camp.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.