Opinió

La Caixa i el bon servei

No és nou que es parli de La Caixa, i que se’n parli malament; s’hi esforcen perquè sigui així. A jutjar pel posat que adopten quan els requereixes per algun tema, sembla que no tinguin cap interès a atendre’t. Ja sé que jo soc un home vell, i encara que l’entitat fou fundada amb la voluntat de servir la gent gran, ha plogut molt des del 1904, i ara els seus directius, quadres intermedis i empleats en general no deuen estar per aquestes petiteses. Hi ha feines de més substància que no pas la d’atendre vells. Com han de perdre el temps amb aquestes feines en plena era de la digitalització i instal·lats (com ho estan) en una espècie de cafeteria privada mancada de tot simbolisme mercantil? Tenim, això sí, a plena disposició uns caixers automàtics que fan mil coses, sempre que els sàpigues manejar, i n’has de saber! Tot i que els que tinc a prop encara que en sàpigues tampoc serveixen: els toca el sol de ple i s’enfosqueixen del tot les pantalles, on s’hauria de veure la feina que vols fer. No es veu res! He vist dones i homes marxar desesperats. Redeu, tan difícil és adonar-se que els caixers estan mal col·locats? O és que se’n foten, dels clients? L’oficina és reservada a “empresa” i no mouen ni un dit per ajudar-te; t’envien a una altra oficina a 500 metres. Ja sé que hi ha pobles que encara estan pitjor. Quins temps aquells que la gent tenia temps d’atendre la gent!

Barcelona

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.