El lector escriu

CaixaBank segle XVI

Caixabank gestiona el meu pla de pensions des del 2013. Des de llavors, qualsevol gestió que he fet en aquest sentit, com ara la designació d’un beneficiari, l’he feta a l’oficina del carrer Miralta, de l’Hospitalet de Llobregat, de la qual soc veí. Durant aquests anys he presentat un parell de queixes: no reconèixer com a tal el pla de pensions i negar-me el certificat per a la renda, i, a diferència d’altres sucursals, no deixar-me posar el concepte del pagament trimestral que faig a la meva comunitat de propietaris. Ambdós casos van ser motiu de queixa, positivament admeses per l’oficina d’atenció al client, i obligats a rectificar. La setmana passada vaig voler canviar el beneficiari de pla, però –oh, sorpresa–, va ser impossible: davant la meva estupefacció em van dir que havia d’anar a l’oficina del Clot, de Barcelona, argumentant que allí vaig compartir una llibreta amb una familiar... morta fa dècades! Ni me’n recordava. Tant els fa que visqui al carrer del costat, em fan anar al Clot. Demano doncs el trasllat de l’expedient i em diuen que trigarà... dos mesos! Com poden dir això en plena era de la informàtica? Com és possible que una de les entitats bancàries més modernes trigui a traslladar un expedient d’una ciutat a la del costat més que una tartana del segle XVI amb cavalls coixos! Que em paguin a mi com a missatger i ho faig en un matí.

L’Hospitalet de Llobregat (Barcelonès)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia