El lector escriu

Parlem incompleix el contracte amb el client

L’operadora Parlem em deixa sense servei d’internet des del dia 1 de setembre i en data d’avui (07/9/20) encara no l’ha restablert. Set dies consecutius sense internet.

Això, tot i les reiterades queixes diàries al servei de suport tècnic de Parlem. També he enviat una queixa al defensor del client i al servei d’atenció al client de Parlem per si hi ha algú que vetlla pels drets d’indefensos com el sotasignat.

Cap resposta justificativa ni explicativa de per què no tinc internet. Mentrestant, l’avaria segueix sense ser reparada contravenint a les condicions contractuals d’un servei avui dia indispensable.

Espero i desitjo que en publicar la meva queixa l’operadora Parlem solucioni el problema i s’avingui a donar explicacions al client perjudicat. Perquè Parlem hauria de ser el pal de paller d’una nova manera de funcionar en telefonia al nostre país.

Cerdanyola del Vallès

(Vallès Occidental)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia